Volkswagen odgodio prve isporuke modela ID.3, ali objavio cijene

Najočekivaniji električni automobil "za običnog čovjeka", ali i potencijalni nasljednik Golfa, Volkswagenov ID.3 ipak neće kupcima stići u lipnju, već početkom rujna. No, prednarudžbe su i dalje otvorene, a poznate su i cijene za osnovne modele
Iako je pandemija bila nakratko poremetila planove u proizvodnji, Volkswagen je sve donedavno bio uvjeren da će prvim kupcima svojeg novog električnog modela ID.3 automobile moći isporučiti već u lipnju. Ipak, nije se sve odigralo kako su predvidjeli, pa su ovoga tjedna obavijestili javnost da će kupci prve serije svoje primjerke dobiti početkom rujna. Riječ je o 30 tisuća kupaca koji su već uplatili polog za svoje električne automobile ID.3 u ograničenoj prvoj seriji (1st Edition).
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Prvi kupci sada imaju izbor – ili dobiti automobil u rujnu i tako postati članovi ekskluzivnog kluba “ID.3 1st Mover Club”. No, rana isporuka “koštat” će ih nekih funkcionalnosti kao što su funkcija App Connect i prikaz udaljenosti od drugih vozila na head-up zaslonu (iste će im biti nadograđene kasnije). Oni koji se odluče, pak, na nešto kasniju isporuku, dobit će i ove funkcije, ali će im vozilo biti isporučeno tijekom zadnjeg tromjesečja ove godine.
Od softverskih problema, čini se, u VW-u nikako da pobjegnu. Ipak, kao malu psihološku kompenzaciju prve će modele na volanu označiti posebnom oznakom, a članovi spomenutog ekskluzivnog kluba kupaca imat će na raspolaganju i za sada ne još precizirane pogodnosti, poručili su.
Objavljene cijene za Njemačku
Prva serija ID.3 imat će bateriju od 58 kWh, motor snage 150 kW, okretni moment od 310 Nm te ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde. Cijena osnovnog modela bit će – kako su i obećali – niža od cijene novog (nešto ipak opremljenijeg) Golfa, barem u Njemačkoj. Ako se od nje odbije državni poticaj od 9.000 eura, ID.3 će u osnovnoj inačici koštati manje od 40.000 eura.
Ona donosi dvozonski klima uređaj, opciju brzog punjenja, 18-inčne naplatke, te osnovne funkcije pomoći vozaču.
ID.3 1st Plus, s dodatkom parkirne kamere, keyless access zaključavanja, ponešto vizualnih dodataka i 19-inčnim naplatcima koštat će nešto ispod 46.000 eura (uz poticaje).
Najnaprednija inačica, ID.3 1st Max, imat će cijenu manju od 50.000 eura. U njoj će biti uključen head-up zaslon s proširenom stvarnošću, dodatni zvučnici, panoramski krov, i 20-inčni naplatci. Tu su i sitnice poput bežičnog punjača mobitela, masažnih sjedala, kao i naprednih funkcija za pomoć vozaču.
Najjeftinija verzija, ona koja bi trebala koštati manje od 30.000 eura, i dalje je u planu – a kada će na tržište, ne zna se.