VinFast predstavio LUX SA2.0 i LUX A2.0

VinFast predstavio LUX SA2.0 i LUX A2.0

Prvi vijetnamski mainstream proizvođač automobila je iskoristio pozornicu pariškog auto salona za premijeru svoja dva nova modela koja bi se u skoroj budućnosti trebala prodavati širom svijeta. Radi se o jednom SUV-u te jednoj limuzini neobičnih naziva - LUX SA2.0 i LUX A2.0. Prvi je SUV, a drugi limuzina.

Oba ova automobila će se proizvoditi u novim pogonima u sjevernom Vijetnamu, a lokalne isporuke kreću sredinom iduće godine. Nadalje, prema navodima proizvođača radi se o premium proizvodima čiji je dizajn "inspiriran ljepotama njihove zemlje."

Dimenzije limuzine iznose 4973 x 1900 x 1464 mm, dok joj je međuosovinski razmak dugačak 2968 mm. SUV je pak dimenzija 4940 x 1960 x 1773 mm, a međuosovinski mu je dugačak 2933 mm. Vizualno modeli dijele određene zajedničke značajke, a limuzinu karakterizira dugački poklopac motora, izduženi C nosač krova, pristojne proporcije i sl. SUV je nešto mišićavijih linija, a svakako vrijedi spomenuti i kako se radi o modelu sa sedam sjedala što ga čini praktičnim izborom za veće obitelji.

Unutrašnjost je moderno osmišljena s vrlo čistim i jednostavnom dizajnom prednje armature, odnosno malim brojem prekidača te velikim 10,4-inčnim središnjim zaslonom infotainmenta. Proizvođač navodi kako je riječ o intuitivnom i elegantnom sučelju na čije će se korištenje putnici lako naviknuti. Tu je i zaslon koji pokazuje komande klimatizacijskog sustava.

Limuzinu pokreće 2,0-litreni 4-cilindrični benzinski turbo motor dostupan u dvije izvedbe. Prva je snage 130 kW, odnosno 176 KS te najvećeg okretnog momenta od 300 Nm, a druga od 170 kW, odnosno 231 KS te najvećeg okretnog momenta od 350 Nm. SUV će biti dostupan samo s potonjim, snažnijim motorom.

Limuzinski će model do 100 km/h ubrzati za 8,9 sekundi sa slabijim te za 7,1 sekundu sa snažnijim motorom. SUV će pak do 100 km/h ubrzati za 8,9, odnosno za 9,1 sekundu s pogonom na sva četiri kotača. Oba modela dolaze standardno upareni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačima te pogonom na stražnje kotače. U opcijskoj opremi se nalazi pogon na sva četiri kotača. Službenih potvrda nema, no navodni donator podvozja te pogonskog sklopa je BMW.

1