Uz pomoć AI-ja nacrtajte novog Twinga, a Renault će ga izraditi

Povodom obilježavanja 30. rođendana malenog gradskog automobila, Renault je pripremio interaktivnu kampanju u kojoj poziva javnost na izradu digitalnog koncepta novog modela
Renault ove godine obilježava 30 godina od lansiranja prvog modela Twinga, kompaktnog gradskog automobila, koji je do sada prošao kroz 3 generacije. Maleni Twingo utjelovljuje Renaultovu viziju “automobila za život”, pa je zabavan, šaren, praktičan i svestran, a novom će kampanjom pokušati svakome dati priliku da pokaže što Twingo za njega znači.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
U sklopu proslave Twingovog 30. rođendana, od 1. veljače pa do 31. ožujka trajat će kampanja “Reinvent Twingo” – u kojoj će se od javnosti tražiti da dizajnira svoju idealnu novu generaciju ovog francuskog šarmera. Renault stoga poziva sve zainteresirane da se posluže javno dostupnim alatima za generiranje digitalne umjetnosti uz pomoć umjetne inteligencije. Korištenjem sustava Midjourney, Stable Diffusion, DALL‑E i sličnih, potrebno je kreirati ilustraciju automobila prema vlastitim idejama.
Jednom kada ste stvorili skicu ili ilustraciju automobila, za koji mislite da bi mogao biti Twingo budućnosti, uradak je potrebno u navedenom razdoblju podijeliti na društvenim mrežama i označiti ga hashtagom #ReinventTwingo.
Renaultovi će stručnjaci pregledavati tako prijavljene radove, a na kraju će odabrati i onaj koji smatraju najboljim, ili onim koji se najviše podudara s vizijom i idejom Twinga. Obećavaju kako će, na temelju ilustracija nastalih umjetnom inteligencijom, zaista u stvarnost prenijeti digitalnu ilustraciju te izraditi takvog Twinga – no, bit će to primjerak samo za izložbene prilike.