Triumph predstavlja novi line-up motocikala Scrambler 1200 za 2024. godinu

Triumph predstavlja novi line-up motocikala Scrambler 1200 za 2024. godinu

Predstavljanjem novog, pristupačnijeg Scramblera 1200 X i poboljšanog Scramblera 1200 XE vrhunskih specifikacija, Triumph najavljuje novu gamu motocikala Scrambler za 2024.

Uz snažni Triumphov Bonneville agregat od 1200 cm3 s velikim okretnim momentom, prednji kotač od 21” spreman za off-road vožnju i Triumphovu vrhunsku kvalitetu i završnu obradu, dva nova modela spremna su još više podići ljestvicu performansi i dizajna u Scrambler kategoriji.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Novi Scrambler 1200 X donosi suštinske sposobnosti, zapovjedni stav u vožnji i performanse prepune okretnog momenta koje kupci Scramblera vole, u kombinaciji s izdašnom ponudom opreme i tehnologije. Dizajniran da bude pristupačniji, Scrambler 1200 X ima visinu sjedala od 820 mm, što je s dodatnim niskim sjedalom moguće dodatno smanjiti na 795 mm, a izdašne specifikacije modela nude iznimnu funkcionalnost po konkurentnijoj cijeni i servisni interval od 10.000 milja (16.000 km) kako bi se smanjili troškovi vlasništva i održavanja.

Prepun potencijala, Scrambler 1200 XE na cestu u novoj modelskoj godini, dolazi uz ažuriranja koja uključuju najnoviju generaciju Brembo Stylema čeljusti, nov ovjes s poboljšanom prilagodljivošću, unaprijeđen brojnim detaljima i s poboljšanim mogućnostima putovanja.

Steve Sargent, glavni direktor za proizvode Triumph, je rekao: „Dizajniran za avanture na cesti i izvan nje, novi Scrambler 1200 XE postavlja još višu ljestvicu za performanse, mogućnosti i dizajn modernih klasika. Scrambler 1200 X nov je izbor za naše kupce, optimiziran specifikacijama koje su tražili vozači, s nižom visinom sjedala, još konkurentnijom cijenom i još boljom cestovnom vožnjom od prethodnog Scramblera 1200 XC.”

S visokim specifikacijama i tehnologijom koje kupci cijene, u novi Scrambler 1200 X implementirani su:

  • Nov ovjes MarzocchiTM, 45 mm USD vilice i stražnji ovjes s piggyback spremnicima i mogućnošću podešavanja prednaprezanja, koji omogućuju hod kotača od 170 mm optimiziran za cestovnu vožnju
  • Napredna tehnologija vožnje (nije ugrađena u prethodni Scrambler XC) kako bi Scrambler X bio još bolji na cesti, uključujući novi, optimizirani ABS u zavojima te promjenjivu, optimiziranu kontrolu proklizavanja u zavojima
  • Višenamjenski instrumenti s integriranim TFT zaslonom
  • Pet načina vožnje, uključujući Off-road
  • Potpuno LED osvjetljenje, uključujući i prepoznatljiva DRL prednja svjetla, kompaktna stražnja svjetla i nove, tanke i suvremene pokazivače smjera
  • USB punjenje
  • Opcionalno aktivirana povezivost, turn-by-turn navigacija, Bluetooth upravljanje telefonom i glazbom.

Ažuriranja za Scrambler 1200 XE u 2024. uključuju:

  • Ažurirani Brembo Stylema radijalna monoblok kliješta najnovije generacije s dvostrukim 320 mm plivajućim diskovima i jednoklipnim Nissin kliještima straga
  • Optimizirane Marzocchi 45 mm USD vilice i stražnji ovjes s dvostrukim oprugama i piggyback spremnicima
  • Novi, optimizirani Marzocchi ovjes s dugim hodom kotača od 250 mm sprijeda i straga, potpuno podesiv – s poboljšanom prilagodljivošću
  • Revidirani usisni i ispušni razvodnici koji omogućuju širi raspon okretnog momenta kroz gornji raspon okretaja
  • Poboljšani stilski detalji koji uključuju nove, tanke LED pokazivače i nova, kompaktna LED stražnja svjetla
  • Poboljšana mogućnost putovanja s opcionalno dostupnim visokim vizirom i robusnim sustavom prtljage s opcijama prtljage za stražnji dio.

Performanse

Oba modela opremljena su istim, dvocilindarskim Bonneville agregatom od 1200 cm3 , podešenim za Scrambler i prepunim okretnog momenta zahvaljujući novom, jednostrukom leptiru zaklopke gasa od 50 mm i revidiranom ispušnom granom, čime je postignut bolji protok i širi raspon okretnog momenta u gornjem rasponu okretaja, od 5000 okr/min do crvene crte.

Modeli za 2024. također su precizno podešeni kako bi omogućili savršenu ravnotežu isporuke snage za vožnju po cesti i izvan nje. Vršna snaga sada stiže nešto ranije u rasponu okretaja, dosežući 90 KS pri 7000 okr/min, s najvećim okretnim momentom od 110 Nm koji također dolazi ranije, pri 4250 okr/min.

Nepogrešivi dvostruki ispušni sustav visokih specifikacija upotpunjen je prigušivačima od brušenog nehrđajućeg čelika, koji isporučuju specifično dubok i karakterističan zvuk Scramblera.

Vrhunska oprema

Oba motocikla dijele isti čelični cjevasti Scrambler okvir, kao i vrhunske kotače sa žbicama od nehrđajućeg čelika na laganim i izdržljivim aluminijskim naplacima. Dva modela pružaju ključne ergonomske razlike, uključujući različit dizajn upravljača, pri čemu je upravljač modela XE 65 mm širi od onog na modelu X, što jamči bolju kontrolu na zahtjevnijim off-road terenima. Reverzibilni nosači omogućuju vozačima prilagodbu položaja upravljača, a model XE ima i uklonjiv 10 mm odstojnik za podešavanje visine. Dodatno proširujući ergonomiju, model XE se također može pohvaliti podesivim nožnim kontrolama, kako bi savršeno odgovarali različitim stilovima vožnje i obući.

Oba motocikla imaju dvostranu swing arm vilicu od vrhunskog lijevanog aluminija. S 579 mm, model XE ima 32 mm dulju njihajuću ruku i dulji međuosovinski razmak od modela X, čime se povećava kontrola i pouzdanost na teškim off-road terenima, dok kraći međuosovinski razmak modela X doprinosi agilnoj i brzoj vožnji cestom.

Motocikli su opremljeni i vrhunskim Metzeler gumama. Model X koristi prednost dvonamjenskih cestovnih guma Karoo Street, dok je varijanta XE opremljena Metzeler Tourance gumama koje pridonose nenadmašnoj ravnoteži cestovnih i off-road sposobnosti. Za još ekstremnije terenske sposobnosti, Michelin Anakee Wild, koju je odobrio Triumph – je guma po izboru.

Oba modela opremljena su ovjesom visokih specifikacija. Model X ima cestovne Marzocchi 45 mm vilice sprijeda i potporne jedinice ovjesa straga. Jedinice stražnjeg ovjesa dolaze s piggyback spremnicima i podesivim prednaprezanjem, što vozaču omogućuje fino podešavanje vožnje na cesti i izvan nje.

XE je više usmjeren na terensku vožnju, s optimiziranim Marzocchi vilicama od 45 mm i vrhunskim jedinicama ovjesa Marzocchi s dvije opruge koje su potpuno podesive i imaju veću mogućnost prilagodbe pri kompresiji i povratu, omogućujući vozaču još veću kontrolu. Ovaj optimizirani ovjes pruža značajnih 250 mm hoda kotača sprijeda i straga za neusporedivu terensku sposobnost i udaljenost od tla.

Kada je riječ o kočenju, oba modela imaju najsuvremeniju opremu za zajamčenu učinkovitost na cesti i van nje. XE se može pohvaliti snažnom najnovijom generacijom BremboTM Stylema® radijalnih monoblok prednjih čeljusti s dvostrukim plutajućim diskovima od 320 mm, koji pružaju najbolje performanse kočenja u klasi. Na stražnjem dijelu nalazi se disk od 255 mm s Nissin čeljusti, koji dodatno povećava učinak kočenja.

Model X ima dvostruke plutajuće prednje diskove od 310 mm, s Nissin aksijalnim čeljustima s dva klipa. Stražnji je dio podržan stražnjim diskom od 255 mm i Nissin plutajućom kočionom čeljusti, kako bi se dobile pouzdane performanse kočenja na cesti. Položaj poluge prednje kočnice također se može prilagoditi vozačevim željama na oba modela.

Nova tehnologija

I Scrambler X i XE imaju optimizirani ABS u zavojima i optimiziranu kontrolu proklizavanja u zavojima, regulirajući intervenciju za postizanje i održavanje optimalnog prianjanja pod bilo kojim kutem nagiba.

Na Scrambleru 1200 X dostupno je pet načina vožnje, svaki sa svojim namjenskim odzivom na gas i posebnim postavkama ABS-a i kontrole proklizavanja. Vozači mogu birati između načina Sport, Road, Rain, Off-Road i Rider Configurable, dok model XE ima i Off-Road Pro koji će iskusnom vozaču omogućiti potpunu, neometanu kontrolu za najizazovniju terensku vožnju.

Veća stabilnost u vožnji postiže se zahvaljujući inercijskoj mjernoj jedinici (IMU) visokih specifikacija koja je razvijena u suradnji s Continentalom. Ovaj sustav omogućuje optimizaciju ABS-a i kontrole proklizavanja u zavojima, automatski odabirući ispravnu postavku mjerenjem vrtnje, nagiba, skretanja i ubrzanja kako bi se izračunao kut nagiba. S posebnim fokusom na poboljšanje cjelokupnog iskustva vožnje, modeli X i XE opremljeni su spojkom s pomoći pri okretnom momentu.

Scrambler 1200 XE dolazi s integriranim i prilagodljivim TFT instrumentima u boji. Dostupne su dvije minimalističke, moderne teme, svaka s tri dodatne opcije za promjenu razine prikazanih informacija. Vozač može odabrati i visoku ili nisku razinu kontrasta, kao i personalizirani početni zaslon, kako bi najnoviji Scrambler XE učinio što osobnijim.

Scrambler 1200 X ima hibridni višenamjenski LCD/TFT zaslon, ugrađen u elegantnu okruglu instrument ploču. Ovaj kompaktni, minimalistički zaslon potpuno je pregledan i jednostavan za pregled.

Custom stil

Oba modela imaju ključne elemente koji Scrambler čine jednostavno nepogrešivim, od karakterističnih silueta do prepoznatljivog dizajna dvostrukog ispušnog sustava visoke razine i prelijepo oblikovanog spremnika goriva. Oba modela imaju klasično jednodijelno rebrasto sjedalo, crno kod modela XE i smeđe kod modela X, a oba se mogu pohvaliti poboljšanim stilskim detaljima u obliku novih, tankih indikatora smjera i kompaktnog kućišta stražnjih svjetala.

Motocikli su kompletirani raznim upečatljivim detaljima u završnoj obradi, uključujući bočne panele s oznakom Scrambler 1200 od brušenog aluminija, legendarnom trokutastom oznakom Triumph na spremniku goriva, Monza poklopcem spremnika od brušenog aluminija i trakom od brušenog nehrđajućeg čelika. Model XE dolazi s brušenim aluminijskim blatobranima, dok model X ima visokokvalitetne lakirane blatobrane.

Za svaki model dostupne su tri jedinstvene sheme boja. Scrambler 1200 XE dostupan je u suvremenoj boji Phantom Black & Storm Grey, s crvenim akcentima, odvažnoj novoj boji Baja Orange & Phantom Black, ili uvijek popularnoj boji Sapphire Black. Scrambler 1200 X dostupan je u bogatoj Carnival Red, hladnoj Ash Grey ili klasičnoj Sapphire Black boji.

Dostupno je više od 70 originalnih dodataka za još bolje mogućnosti putovanja, u rasponu od grijanih rukohvata, repne torbe od 35 litara i visokog “Dakar” vizira, do visoko postavljenog prednjeg blatobrana, potporne šipke upravljača i zaštitnih šipki za motor od nehrđajućeg čelika. Potpuni robusni sustav prtljage sada nudi 102 litre ukupnog kapaciteta.

Tradicija

Nova linija Scrambler 1200 korijene vuče unatrag do originalne Scrambler scene ranih 1950-ih godina, kada je Triumph imao ključnu ulogu i postavio obrazac za ono što je Scrambler učinilo velikim. Izrada vodećih motocikala dana, ogoljenih s ravnim “dvostrukim cijevima” postavljenim visoko ili nisko i odsječeno – Triumph motocikli su bili pravi “desert sled” motocikli. Oni su nadahnuli prve proizvodne scramblere u svijetu, s modelioma Bonneville T-120TT i TR6’SC’. 2006. godine, lansiranjem prvog Scramblera “moderne ere”, Triumph je ponovno započeo nastanak nove kategorije. To je pokrenulo svijet Scramblera koji vidimo danas i potpuno novu globalnu bazu obožavatelja, od urbanih vozača do filmskih zvijezda, čak I u najnovijem filmu o Bondu, “Za smrt nema vremena”.

Cijene
Početna cijena Scramblera 1200 X u Velikoj Britaniji iznosit će £11,895, a Scramblera 1200 XE od £13,295 do registracije. Cijene u Hrvatskoj bit će objavljene naknadno. Motocikli u prodaju stižu u siječnju 2024.

SPECIFIKACIJE

AGREGAT I MJENJAČ
Scrambler 1200 X Scrambler 1200 XE
Tip Vodeno hlađeni paralelni twin, 270° redoslijed paljenja, SOHC
Obujam 1200 cm3
Promjer 97,6 mm
Hod 80 mm
Omjer kompresije 11:1
Vršna snaga 90 KS / 89 bhp (66,2 kW) @ 7,000 rpm
Vršni okretni moment 110 Nm (81,1 ft lb) @ 4250 rpm
Sustav goriva Ride by wire, sekvencijalno elektronsko ubrizgavanje goriva u više točaka
Ispuh Single skin, brušeni 2-u-1 ispušni sustav s jednim prigušivačem visoke razine
Završni prijenos X-ring chain
Spojka Mokra, višelamelna spojka
Mjenjač 6 brzina
ŠASIJA
Scrambler 1200 X Scrambler 1200 XE
Okvir Čelične cijevi, s čeličnim nosačima
Swingarm Dvostrana, aluminijska izrada
Prednji kotač Tubeless 36-krakova 21 x 2,15”, aluminijske felge
Stražnji kotač Tubeless 32-kraka 17 x 4,25”, aluminijske felge
Prednja guma 90/90-21
Stražnja guma 150/70 R17
Prednji ovjes Marzocchi nepodesive USD vilice 170 mm hod kotača Marzocchi Ø 45 mm 1+1 vilice, potpuno podesive 250 mm hod kotača
Stražnji ovjes Marzocchi dvostruki stražnji ovjes s piggyback rezervoarom i podesivim prednaprezanjem 170 mm hod kotača Marzocchi dvostruki stražnji ovjes s piggyback rezervoarom, potpuno podesiv 250 mm hod kotača
Prednje kočnice Dvostruki plivajući 310 mm diskovi, Brembo M4.32 4-klipne radijalne monoblok čeljusti, OC-ABS Dvostruki 320 mm diskovi, Brembo 4-klipne M4.30 radijalna kliješta, ABS
Stražnje kočnice Jednostruki 255 mm disk, jednoklipna plivajuća Nissin čeljust, ABS
Instrumentna ploča TFT/LCD hibridna instrumentna ploča TFT instrumentna ploča u boji
DIMENZIJE I MASA
Scrambler 1200 X Scrambler 1200 XE
Duljina 2273 mm 2330 mm
Širina (upravljač) 834 mm 905 mm
Visina bez ogledala 1185 mm 1250 mm
Visina sjedala 820 mm 870 mm
Međuosovinski razmak 1525 mm 1570 mm
Kut prednje vilice 26.2° 26.9°
Predtrag 125 mm 129,2 mm
Masa s tekućinama 228 kg 230 kg
Kapacitet spremnika goriva 15 l 15 l
POTROŠNJA GORIVA I EMISIJE
Scrambler 1200 X Scrambler 1200 XE
Potrošnja goriva 4,4 l / 100 km
CO2 emisije 101 g/km
Standard EURO 5b
SERVISI
Scrambler 1200 X Scrambler 1200 XE
Servisni interval 10,000 milja (16,000 km), ili 12 mjeseci, što dođe prije
 

YouTube MP3 - Hotmail
1