Toyota greškom predstavila novu Supru

Toyota greškom predstavila novu Supru

Toyota Meksiko je na svom službenom Twitter profilu objavila video zapis na kojem po prvi put možemo vidjeti novu Supru u njenom punom sjaju. Dotični video je u međuvremenu uklonjen, no bio je dovoljno dostupan da ga preuzmu i objave razni svjetski mediji.

Podsjetimo, službena premijera ovog automobila će biti održana na detroitskom NAIAS-u koji će svoja vrata otvoriti tijekom sljedećeg tjedna. Dodajmo i kako je nova Supra razvijena u suradnji s BMW-om te joj je bliski rođak bavarski Z4. Iako se vizualno značajno razlikuju te je Nijemac dostupan samo kao cabrio dok će Supra vjerojatno isključivo biti dostupna kao coupe (mogle su se čuti glasine o potencijalnoj cabrio izvedbi) ova će dva automobila dijeliti određeni broj komponenti.

Što se dizajna tiče prednji kraj Supre je očito inspiriran studijom FT-1. Bočne linije su dinamične i atraktivne te odvažnije nego što su mnogi pretpostavljali da će biti. Ljubitelji sportskih automobila će cijeniti klasične proporcije, odnosno dugački nos te kratki stražnji kraj automobila s dugačkim međuosovinskim razmakom i kratkim prevjesima. Kabina je pomaknuta prema natrag, a vjetrobransko staklo položeno. Na stražnji kraj se elegantno spušta linija krova, a otraga dominira istaknuti stražnji spojler te atraktivna LED svjetla, kao i veliki difuzor na rubovima kojeg se nalaze završeci ispuha.

Za sada znamo da će se u Supru ugrađivati BMW-ov 3,0-litreni redni 6-cilindrični motor koji u Z4 M40i razvija snagu od 386 KS i najveći okretni moment od 500 Nm, no to neće biti jedini pogonski sklop u ponudi. Konkretnije, očekuje se i 2,0-litreni turbo benzinac (vjerojatno u dvije izvedbe različite snage), a svi bi motori trebali biti upareni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Kasnije bi se u ponudi mogla naći i hardcore sportska verzija.

Također, potvrđeno je i da će ovaj model biti opremljen prilagodljivim ovjesom te elektronički nadziranim stražnjim diferencijalom s blokadom proklizavanja. Dodajmo i da će se nova Supra moći pohvaliti raspodjelom mase od 50 naprema 50, dok će joj krutost šasije biti na razini modela Lexus LFA.

Uskoro više.

Podijeli:
1