Top Gear o Neveri: “Wow!”

Voditelj kultne britanske TV emisije, autonovinar i vozač utrka Chris Harris, nakon testiranja Nevere nije štedio riječi pohvale na račun Rimčevog hiperautomobila, izjavivši kako mu je "promiješala" unutarnje organe
Ove nedjelje s emitiranjem je počela 33. sezona kultne britanske automobilističke TV emisije Top Gear. Iako u njih više nema Hammonda, Clarksona i Maya, voditeljski trojac Paddy McGuinness, Andrew Flintoff i Chris Harris i dalje se dobro zabavlja testirajući najatraktivnije svjetske automobile u najluđim scenarijima. Središnji segment prve epizode nove sezone, kao vrlo istaknuto i počasno mjesto, zaslužila je Rimac Nevera, koju je Harris nemilosrdno testirao na stazi.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Uz uobičajeni niz pohvala, kakve su za Neveru već stizale od raznih recenzenata, ovaj iskusni britanski vozač i novinar imao je i nekoliko zapaženih izjava, koje će sigurno odjeknuti automobilskim svijetom. Izjavio je tako da mu je “mozak eksplodirao” od ubrzanja, da tako nešto brzo u životu nije vozio i da je riječ o električnoj revoluciji s kojom se klasični hiperatuomobili ne trebaju niti pokušati natjecati u brzini i ubrzanju.
Lambo šaptom pao
Jedan od testova uključivao je driftanje s četiri kotača, što je rezultiralo vrlo atraktivnim snimkama. Drugi je, pak, bio utrka ubrzanja Nevere i Lamborginija Aventador SVJ. Očekivano, Nevera je pobijedila u klasičnoj utrci, i to ne za malo. Posebna poslastica bila je druga utrka, u kojoj je Harris Lamborghiniju dao 300 metara prednosti na startu, pa ga potom Neverom “uništio” na milju dugoj aerodromskoj pisti. “Proletio si pored tog Lamba kao da stoji u mjestu”, komentirao je njegov suvoditelj Andrew Flintoff.
Harris je recenziju zaključio izjavom kako se dan nakon testiranja osjećao “čudno”, kao da su mu unutarnji organi presloženi, a bubrezi izudarani od ubrzanja. Uzimajući ostatke spaljene gume s Nevere, upio je za kraj reći tek “Wow!”.
Mate Rimac na Facebooku je, uz informacije o Top Gearovom testu, najavio da bismo uskoro trebali dobiti i podatak o najvišoj postignutoj brzini Nevere, kao i – ono što mnogi čekaju – vremena s nekih trkaćih staza. Za kraj je imao i suptilnu poruku za one koji ga nazivaju prodavačem magle: Nevera je u Top Gearovom studiju imala registracijsku oznaku ZG-MAGLA-1.