Stigao je Seat Tarraco, najveći SUV španjolskog proizvođača

Stigao je Seat Tarraco, najveći SUV španjolskog proizvođača
tekst: Ivan Cvetković foto: Seat

Novi SUV tvrtke Seat simbolizira ulazak marke u kategoriju terenskih vozila s maksimalno 7 sjedala. Model Tarraco najprije je predstavljen u Tarragoni, a nakon čega je protekle jeseni zasjao i pod svijetlima pariškog salona automobila. Sada je pak predstavljanjem na zagrebačkom Jarunu obilježen i početak prodaje na hrvatskom tržištu.

Nagovještava smjer dizajna koji će pratiti buduća vozila tvrtke Seat, te postaje predvodnik SUV serije modela španjolskog proizvođača. Model Tarraco ističe se po svom dizajnu i funkcionalnosti, sportskom stilu i udobnosti, prihvatljivoj cijeni i kvaliteti kao i po tehnologiji i emocijama koje pobuđuje. Nakon modela Arona i Ateca, treći je pripadnk SUV segmenta koji donosi obilje novih kupaca te ujedno uvelike doprinosi poboljšanju imidža. O veličini automobila dovoljno govori podatak da u slučaju 5 sjedala na raspolaganju imate i 760 litara prtljažnika.

Ključ njegova pristupa praktičnosti i dinamičnom ponašanju jest najsuvremenija tehnologija Volkswagen koncerna i arhitektura dugačkoga međuosovinskog razmaka platforme MQB-A koja dodatno naglašava značajke velikog SUV-a. Najnovije vozilo dizajnirano je i razvijeno u proizvodnim pogonima marke Seat u Martorellu dok će silazit s proizvedenih traka u Wolfsburgu.

Svi su motori opremljeni izravnim ubrizgavanjem, turbopunjačem na ispušne plinove i tehnologijom Start&Stop uz raspon snage od 150 do 190 KS. Benzinski su opcije 1,5 TSI sa 150 KS upregnut 6-stupanjskim ručnim mjenjačem s pogonom na prednje kotače te 2,0 sa 190 KS u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG i trakcijskim sustavom 4Drive. Dizelski motor je 2,0 TDI koji dolazi u dvije opcije, sa 150 i 190 KS.

Na početku prodaje dostupne su slabije varijante oba motora. Pripremljene su i dvije varijante opreme, Style i Xcellence, a Tarraco je dostupan i u osam različitih boja: Dark Camouflage, Oryx bijeloj, Reflex srebrnoj, Atlantic plavoj, Indium sivoj, Titanium bež, Deep crnoj i Urano sivoj.

Početni benzinac 1,5 EcoTSI EVO koji starta sa 225.519 kuna uz opciju ručnog mjenjača uz kojeg se moment prenosi na prednju osovinu. Odaberete li automatski mjenjač on ide uz 4Drive pogon na sva četiri kotača i tada cijena raste na 284.190 kn. Dvolitreni TDI motor uz ručni mjenjač i prednji pogon starta sa 232.400 kn, dok automatika i 4Drive pogon znače i minimalno 273.063 kn.

 

Podijeli:
1