Spajanjem grupacija PSA i FCA nastaje – Stellantis

Automobilski koncern Stellantis uključivat će svih 14 marki automobila pod jednim krovom, vlasništvo će biti podijeljeno u omjeru 50:50 između grupa FCA i PSA, a sada je poznat i logotip četvrtog najvećeg proizvođača automobila u svijetu
Planovi o spajanju talijansko-američke grupacije Fiat Chrysler Automobiles (FCA) s francuskom Groupe PSA objavljeni su prošle godine, a prije nego se cijeli taj veliki operativni zadatak privede kraju, iz novog su koncerna objavljeni ime i logotip pod kojim će ubuduće PSA i FCA zajednički djelovati. Uskoro i službeno četvrti najveći automobilski koncern na svijetu nazivat će se Stellantis (što je objavljeno ljetos), a njegov logotip možete vidjeti na naslovnoj slici.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Iz koncerna u nastanku poručuju da ovaj znak odražava “bogato naslijeđe kompanija koje su osnovale grupu Stellantis”, kao i “jedinstvenu kombinaciju snaga novog portfolija i 14 marki automobila koje će postojati pod novom krovnom kompanijom”. Misli vodilje kod kreiranja novog znaka i imena grupacije bile su, kažu, “optimizam, energija, inovativnost i obnovljivost, pogotovo stoga što Stellantis želi biti jedan od predvodnika u novoj eri održive mobilnosti”.
Proces će biti dovršen 2021. godine
Osim ovog tipičnog marketinškog rječnika kojim se opisuje identitet nove marke, doznaje se da bi posljednji pravni koraci prema spajanju grupacija FCA i PSA trebali biti poduzeti tijekom prvog tromjesečja 2021. godine. Nakon toga obje će kompanije održati izvanredne skupštine dioničara koje bi trebale finalno potvrditi spajanje. Ono će postati i službeno kada ga odobre sva nadležna regulatorna tijela u državama u kojima će Stellantis poslovati.
Nova grupacija, na čije ime se trebamo početi navikavati, uključivat će marke automobila Peugeot, Citroen, DS, Opel/Vauxhall, Fukang, Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lanciu, RAM i Maserati. Moguće je da će optimizacija procesa dovesti do ukidanja pojedinih modela koji se preklapaju i ciljaju na iste kupce, no sve spomenute marke automobila trebale bi ostati na životu.