Seat predstavio svoj novi SUV Tarraco

Seat je upravo predstavio svoj novi model, odnosno svoj novi veliki SUV koji će nositi naziv Tarraco te se u ponudi ove španjolske marke smjestiti iznad modela Arona i Ateca. Tarraco će kupcima biti dostupan u izvedbi s pet te sa sedam sjedala, a prilikom lansiranja će biti dostupna i četiri motora. Kasnije će ponuda biti dodatno proširena.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Tarraco se temelji na VW-ovoj platformi MQB A+, a ime je dobio prema španjolskom gradu Tarragona. Ukupna duljina mu iznosi 4725 mm, a visina 1658 mm. Kupci će moći izabrati između osam različitih boja vanjštine: Dark Camouflage, Oryx bijela, Reflex srebrna, Atlantic plava, Indium siva, Titanium bež, Deep crna i Uranus siva.
Nadalje, ovaj će automobil biti dostupan s 10,25-inčnom digitalnom instrumentnom pločom, odnosno sustavom Virtual Cockpit, a tu je i 8-inčni središnji zaslon infotainmenta koji će opcijski biti dostupan sa sustavom upravljanja gestikulacijom.
Dakako, ovaj će automobil biti opremljen i s naprednim sustavima pomoći vozaču, a recimo da će standardnu opremu činiti sustav prepoznavanja pješaka i biciklista, sustav održavanja vozila u voznoj traci, sustav automatskog poziva nakon nezgode, pre-crash assist i sl. U opcijskoj će se opremi nalaziti sustav prepoznavanja vozila u mrtvom kutu, Traffic Jam asisst, automatski prilagodljivi tempomat i sl.
Ulaznu izvedbu će pokretati benzinski 1,5-litreni TSI 4-cilindrični motor snage 112 kW, odnosno 152 KS. Ovaj će pogonski stroj biti uparen s pogonom na prednje kotače te ručnim mjenjačem sa -stupnjeva prijenosa. Nakon njega u ponudi slijedi 2.0 TSI snage 142 kW, odnosno 193 KS. Ovaj je motor uparen s pogonom na sva četiri kotača te automatskim 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke.
Dizelsku ponudu čine dvije izvedbe 2,0-litrenog TDI motora snage 150 i 190 KS. Prva će standardno biti uparena s pogonom na prednje kotače te ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Opciju će činiti 7-stupanjski DSG mjenjač s dvije spojke i pogon na sva četiri kotača, koji će biti standardni kod snažnije verzije.
Iz Seata su poručili kako će kasnije na tržište stići i izvedba s “alternativnim pogonskim sklopom”, što u osnovi znači da će Tarraco kasnije biti dostupan i kao hibrid. Taracco će na europska tržišta započeti pristizati početkom sljedeće godine, a proizvodnja će biti povjerena VW-ovim pogonima u Wolfsburgu, u Njemačkoj.