Seat predstavio svoj novi SUV Tarraco

Seat predstavio svoj novi SUV Tarraco

Seat je upravo predstavio svoj novi model, odnosno svoj novi veliki SUV koji će nositi naziv Tarraco te se u ponudi ove španjolske marke smjestiti iznad modela Arona i Ateca. Tarraco će kupcima biti dostupan u izvedbi s pet te sa sedam sjedala, a prilikom lansiranja će biti dostupna i četiri motora. Kasnije će ponuda biti dodatno proširena.

Tarraco se temelji na VW-ovoj platformi MQB A+, a ime je dobio prema španjolskom gradu Tarragona. Ukupna duljina mu iznosi 4725 mm, a visina 1658 mm. Kupci će moći izabrati između osam različitih boja vanjštine: Dark Camouflage, Oryx bijela, Reflex srebrna, Atlantic plava, Indium siva, Titanium bež, Deep crna i Uranus siva.

Nadalje, ovaj će automobil biti dostupan s 10,25-inčnom digitalnom instrumentnom pločom, odnosno sustavom Virtual Cockpit, a tu je i 8-inčni središnji zaslon infotainmenta koji će opcijski biti dostupan sa sustavom upravljanja gestikulacijom.

Dakako, ovaj će automobil biti opremljen i s naprednim sustavima pomoći vozaču, a recimo da će standardnu opremu činiti sustav prepoznavanja pješaka i biciklista, sustav održavanja vozila u voznoj traci, sustav automatskog poziva nakon nezgode, pre-crash assist i sl. U opcijskoj će se opremi nalaziti sustav prepoznavanja vozila u mrtvom kutu, Traffic Jam asisst, automatski prilagodljivi tempomat i sl.

Ulaznu izvedbu će pokretati benzinski 1,5-litreni TSI 4-cilindrični motor snage 112 kW, odnosno 152 KS. Ovaj će pogonski stroj biti uparen s pogonom na prednje kotače te ručnim mjenjačem sa -stupnjeva prijenosa. Nakon njega u ponudi slijedi 2.0 TSI snage 142 kW, odnosno 193 KS. Ovaj je motor uparen s pogonom na sva četiri kotača te automatskim 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke.

Dizelsku ponudu čine dvije izvedbe 2,0-litrenog TDI motora snage 150 i 190 KS. Prva će standardno biti uparena s pogonom na prednje kotače te ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Opciju će činiti 7-stupanjski DSG mjenjač s dvije spojke i pogon na sva četiri kotača, koji će biti standardni kod snažnije verzije.

Iz Seata su poručili kako će kasnije na tržište stići i izvedba s “alternativnim pogonskim sklopom”, što u osnovi znači da će Tarraco kasnije biti dostupan i kao hibrid. Taracco će na europska tržišta započeti pristizati početkom sljedeće godine, a proizvodnja će biti povjerena VW-ovim pogonima u Wolfsburgu, u Njemačkoj.

1