Scout – nova stara VW-ova marka za električne terence u SAD-u

Od šale da će im se automobili zvati "Voltswagen" brzo su odustali, ali od plana elektrifikacije i osvajanja američkog tržišta nisu. VW Grupa će svoje električne terence i kamionete u SAD-u prodavati pod markom Scout
Upravni i nadzorni odbor Volkswagena odobrili su svojevrsni rebranding ove marke, kad je riječ o primarno američkom tržištu i automobilima izrađenima za tamošnje kupce. Popularnost električnih kamioneta i terenskih SUV-ova u SAD-u nagnala je ovaj koncern da im posveti potpuno novu marku. Volkswagen će tako u Sjedinjenim Američkim Državama proizvoditi i prodavati velika vozila prilagođena ukusu tržišta, a ona će nositi naziv Scout.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Revitalizacija povijesnog imena
Za te će potrebe VW Grupa osnovati posebnu kompaniju, a prve prototipe kamioneta i terenaca na isključivo električni pogon predstavit će sljedeće godine. Proizvodnja na američkom tlu trebala bi započeti 2026. godine. Elektrificirana marka Scout bit će izgrađena na novoj tehnološkoj platformi koja će dodatno proširiti prisutnost ovog proizvođača na tržištu električnih vozila i u njegovu gamu dodati velike kamionete i vozila za teže terene.
“Iskoristit ćemo priliku i dodano ojačati svoju poziciju na jednom od najznačajnijih rastućih tržišta za električna vozila. Elektrifikacija nam, kao Grupi, nudi povijesnu priliku za ući na vrlo atraktivno tržište pick-upa i R-SUV segmenta, naglašavajući našu ambiciju da postanemo relevantan igrač na tržištu SAD-a”, izjavio je Herbert Diess, generalni direktor VW Grupe.
Cilj kompanije je povećati profitabilnost poslovanja u SAD-u te dostići ciljani tržišni udio od 10% u toj zemlji.
Marka Scout inače je dobro poznata na američkom tržištu. Koristio ju je International Harvester, proizvođač traktora i kamiona, koji je pod tim imenom 60-ih i 70-ih godina prošlog stoljeća prodavao pick-up kamionete.