Rimac C_Two također mora odraditi crash testove

Rimac C_Two također mora odraditi crash testove

Da bi snažni električni hiperautomobil iz Sv. Nedelje, odnosno rimčev C_Two mogao globalno homologirati potrebno je da zadovoljava sve standarde glede performansi, trajnosti, pouzdanosti te sigurnosti. Na veliku žalost svih onih koji vole ovu vrstu automobila taj proces neizbježno uključuje i tzv. crash testove. Naime, s kompjuterskim simulacijama jednostavno ne možete dobiti baš sve potrebne podatke koji su vam potrebni.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Prema navodima iz Rimca potpun proces homologacije, bez ikakvih prečaca, može potrajati tri do četiri godine, od koncepta preko prototipa do u potpunosti legalnih cestovnih automobila. Prvi korak je pokretanje simulacija i razvoj automobila uz pomoć računala. Slijede testovi materijala i komponenti koji prethode fazi testiranja vozila s tzv. eksperimentalnim prototipovima. Nakon svega ovoga dolaze prototipovi za provjeru valjanosti, pretprodukcijski i u konačnici gotovi serijski proizvod.

Što se samog C_Two tiče, a podsjetimo bit će proizvedeno svega 150 primjeraka, on je sada prošao prvi krug crash testova. Sada mogu krenuti dalje s razvojem, odnosno mogu “dalje usavršavati svoj dizajn i konstrukciju”, a novi će im podaci omogućiti daljnje usavršavanje automobila putem kompjuterskih simulacija.

Zanimljivo je kako su u Rimac Automobilima za više različitih testova koristili istu snažnu monocoque konstrukciju, što dovoljno govori o njenoj čvrstoći. Vozilo je na svim testovima ostvarilo odlične rezultate pa je za pretpostaviti kako će prvi serijski modeli biti proizvedeni tijekom sljedeće godine, kako je ranije i planirano.

Podijeli:
1