Rimac C_Two također mora odraditi crash testove

Rimac C_Two također mora odraditi crash testove

Da bi snažni električni hiperautomobil iz Sv. Nedelje, odnosno rimčev C_Two mogao globalno homologirati potrebno je da zadovoljava sve standarde glede performansi, trajnosti, pouzdanosti te sigurnosti. Na veliku žalost svih onih koji vole ovu vrstu automobila taj proces neizbježno uključuje i tzv. crash testove. Naime, s kompjuterskim simulacijama jednostavno ne možete dobiti baš sve potrebne podatke koji su vam potrebni.

Prema navodima iz Rimca potpun proces homologacije, bez ikakvih prečaca, može potrajati tri do četiri godine, od koncepta preko prototipa do u potpunosti legalnih cestovnih automobila. Prvi korak je pokretanje simulacija i razvoj automobila uz pomoć računala. Slijede testovi materijala i komponenti koji prethode fazi testiranja vozila s tzv. eksperimentalnim prototipovima. Nakon svega ovoga dolaze prototipovi za provjeru valjanosti, pretprodukcijski i u konačnici gotovi serijski proizvod.

Što se samog C_Two tiče, a podsjetimo bit će proizvedeno svega 150 primjeraka, on je sada prošao prvi krug crash testova. Sada mogu krenuti dalje s razvojem, odnosno mogu “dalje usavršavati svoj dizajn i konstrukciju”, a novi će im podaci omogućiti daljnje usavršavanje automobila putem kompjuterskih simulacija.

Zanimljivo je kako su u Rimac Automobilima za više različitih testova koristili istu snažnu monocoque konstrukciju, što dovoljno govori o njenoj čvrstoći. Vozilo je na svim testovima ostvarilo odlične rezultate pa je za pretpostaviti kako će prvi serijski modeli biti proizvedeni tijekom sljedeće godine, kako je ranije i planirano.

Podijeli:
1