Renault više ne brinu tržišni udjeli i prodaja, već profitabilnost, stvaranje gotovine i učinkovitost ulaganja

Renault više ne brinu tržišni udjeli i prodaja, već profitabilnost, stvaranje gotovine i učinkovitost ulaganja

Dio je to Renaulution novog strateškog plana Renault Grupe koji je jutros predstavio njihov prvi čovjek, Luca de Meo

Mislimo kako nakon današnje, naravno digitalne, press konferencije Renault Grupe možemo naslutiti u kojem smjeru će se kretati autoindustrija u narednom periodu. Nesumnjivo je kako će se proizvođači orijentirati na profitabilne modele, one koji ne donose profit će ugasiti, a to bi se moglo desiti i s nekim markama. Tako je Luca de Meo, prvi čovjek Renault Grupe u sklopu strategije Renaulution naveo kako u narednom periodu neće biti primarno ostvariti rekordnu proizvodnju, prodaju ili udio na tržištu. Fokus će biti na većoj profitabilnosti, stvaranju gotovine odnosno učinkovitosti ulaganja.

Sukladno tim smjernicama u narednom će periodu ugasiti neke modele, više neće biti Renault Sport, već dio njegove zadaće preuzima Alpine. Dacia i Lada su marke koje će imati sve veći značaj unutar francuske grupacije, a predviđaju i daljnji pad prodaje s 3,9 milijuna vozila na kraju 2020. na 3,1 milijuna vozila do kraja 2025. godine. Isto tako, danas je Renault Grupa prisutna na 130 tržišta, a na mnogima nema profita ili je vrlo malo, a što će se promijeniti. Ako neće biti realnog profita, to će tržište gasiti.

Fokus će biti na četiri glavna brenda: Renault, Dacia/Lada, Alpine i Mobilize. Nema sumnje kako se veliki fokus stavlja na mobilnost i veću iskoristivost vozila. Tako su spomenuli mišljenje kako se vozila premalo koriste, i da je cilj povećati iskoristivost svakog proizvedenog vozila. Isto tako, po sistemu kružne ekonomije, cilj im je vozila koja tehnički i tehnološki ostare, obnoviti i ponovno vratiti u promet. Još jedan način produljenja životnog vijeka vozila. Tome u prilog svakako će ići sve popularnije car sharing kompanije.

Zadatak same marke Renault bit će tehnološki napredak, uz električna i hibridna vozila. Dacia i Lada, koje se u pravilu ne susreću jer nisu prisutne na istim tržištima, bit će i dalje predvodnici formule – najviše dobiveno za uložen iznos novaca. Ove će marke i dalje imati značajan udio motora s unutarnjim izgaranjem. Alpine će biti avangardna marka, u potpunosti posvećena električnim izvedbama. Velika pažnja posvetit će se uslugama mobilnosti i digitalnim uslugama. U narednom periodu donosimo i detaljnije planove pojedine marke. Spomenimo kako Renault planira vratiti u život legendarni Renault 5, doduše potpuno električan i prema poznatom konceptu – pristupačan širokim masama.

 

 

 

 

Podijeli:
1