Renault osvježio modele Master i Trafic

Renault osvježio modele Master i Trafic

Renaultov odjel komercijalnih vozila nam je tijekom prošlog tjedna predstavio osvježeni Alaskan i novi konceptni Kangoo Z.E, a sada su na red stigle i osvježene izvedbe modela Master i Trafic. Oba ova kombija su temeljito redizajnirana, a mogu se pohvaliti i naprednijom opremom te ekonomičnijom motorizacijom.

Što se tiče vanjskog dizajna Trafic i Master su sada usklađeni s ostatkom recentne renaultove ponude. Točnije, tu je novo renaultovo lice osnovu kojeg čine nova prednja svjetla sa sličnim vizualnim potpisom, nove maske motora i novi branici. Oba modela dobivaju i obnovljene interijere s najnovijim R-Link Evolution i Media Nav Evolution infotainment sustavima.

Master će ubuduće nuditi nove sustave za pomoć u vožnji, kao što su pomoć pri vožnji unatrag, pomoć pri bočnom naletu vjetra, pomoć pri parkiranju i upozorenje na vozilo u tzv. mrtvom kutu. Osim toga, sustav automatskog kočenja u nuždi će biti dostupan kao opcija u svim izvedbama. Renault Trafic dobiva prednje i stražnje parkirne senzore sa stražnjom parkirnom kamerom, kao sustav pomoći pri ispravljanju putanje prikolice.

Oba vozila se mogu pohvaliti i dotjeranom motorizacijom. Master ima novu paletu 2,3-litrenih dCi motora koji su sada u skladu s Euro6d-Temp standardom. Kao rezultat toga, prosječna potrošnja goriva pada za do 1 l/100 km. Novi motori nude snagu do 180 KS i najveći okretni momenta od 400 Nm. Kupcima na raspolaganju stoji izbor između 6-stupanjskog ručnog te 6-stupanjskog robotiziranog mjenjača.

Uz dizelske motore, Master je i dalje dostupan u električnoj izvedbi pod nazivom Master Z.E. Električni kombi je opremljen s novom litij-ionskom baterijom kapaciteta 33 kWh bateriju koja energijom opskrbljuje električni motor snage 57 kW (77 KS), koji se dijeli s modelom Zoe. Renault tvrdi da Master Z.E. nudi autonomiju od 120 km.

Što se tiče manjeg modela Trafic, on će ubuduće biti pokretan s dotjeranim 2,0-litrenim dCi motorima snage između 120 KS do 170 KS. Po prvi će put u ponudi biti dostupan i 6-stupanjski automatski EDC mjenjač s dvije spojke. Motori također zadovoljavaju Euro6d-Temp standard, a potrošnja im je u prosjeku smanjena za 0,6 l/100 km. Kupcima će biti dostupne i putničke izvedbe Trafica. S jedne strane tu je Trafic Passenger kao klasična verzija, a s druge luksuzni Trafic SpaceClass.

Podijeli:
1