Renault novom markom Møbilize razvija mobilnost i usluge opskrbe energijom

Renault novom markom Møbilize razvija mobilnost i usluge opskrbe energijom

Jedna od smjernica je promicanje održivih energetskih ekosustava, a nudit će i fleksibilne usluge prijevoza ljudi i robe, prilagođene rastućim očekivanjima kupaca, poduzeća i lokalnih uprava

Renault je u sklopu vrlo velike i opširne najave novih smjerova u kojma će se kretati Grupa Renault predstavio četiri glavne divizije. Kao prvo tu je marka Renault, zatim divizija Dacia-Lada, pa Alpine, a potpuno nova priča odnosi se na četvrtu diviziju – Mobilize.

Mobilize se ne ograničava samo na automobile, već nudi nove načine za prijevoz ljudi i robe automobilom ili bez njega. Ponuda novih rješenja mobilnosti ispunjava potrebe krajnjih kupaca, poduzeća, gradova i regionalnih vlasti. Mobilize povezuje aktivnosti Grupe Renault u području usluga mobilnosti, opskrbe energijom i podatkovnih usluga, pri čemu se oslanja na stručnost grupe RCI Bank and Services. Također, pridonosi održavanju partnerstava i potpuno novih ekosustava otvorenog tipa koji uvelike olakšavaju planiranje i rast poduzeća.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Istovremeno pomaže u rješavanju glavnih izazova s kojima se suočava automobilska industrija. Tu mislimo na eliminaciju ugljičnih emisija, zatim smanjenje razlike između uporabe i troškova automobila, s obzirom na to da se automobili trenutačno ne koriste čak 90% vremena. I naravno, povećanje preprodajne vrijednosti kako bi se spriječio pad vrijednosti novih vozila za više od 50% u svega 3 godine od kupnje.

‘U automobilskoj industriji naglasak se premješta s vlasništva automobila na dijeljena vozila, dostupna gdje god i kad god želite. Sretni što smo to možemo iskoristiti. Osim u automobilskoj industriji, Mobilize će pružati niz inovativnih usluga u području mobilnosti, opskrbe energijom i podatkovnih usluga. Cilj nam je u suradnji s raznim partnerima maksimalno iskoristiti automobile za jednostavniji, održiviji i pristupačniji prijevoz ljudi i robe te istovremeno smanjiti nepovoljan utjecaj na okoliš’, izjavila je Clotilde Delbos, glavna direktorica marke Mobilize.

Jedinstvene kombinacije

Mobilize nudi fleksibilne usluge prijevoza ljudi i robe. Usmjeren je na svakodnevne probleme u području mobilnosti i nudi sveobuhvatna rješenja koja nadopunjuju tradicionalni model vlasništva automobila. Promicanjem kružnog gospodarstva i usluga dijeljenja Mobilize pridonosi održivijoj budućnosti. Nadalje, Mobilize će iskoristiti potencijal više od 6000 Renaultovih koncesija u Europi kako bi ponudio rješenja mobilnosti koja će kupci, ovisno o potrebi, moći upotrebljavati od jedne minute do nekoliko godina.

Takva rješenja bit će dostupna u gradovima i općinama diljem Europe. Marka će se pritom nastaviti oslanjati na postojeći portfelj inovativnih rješenja mobilnosti i energetske start-upove kako bi pomogla stvoriti najbolje usluge za svoje kupce.

Namjenska vozila za pružatelje usluga mobilnosti

Iako se tek predstavlja tržištu, Mobilize snažno konkurira zahvaljujući Renaultovoj stručnosti u dizajnu i proizvodnji vozila, ali i njegovu statusu predvodnika u području električnih vozila. Time se iskorištava stručnost timova inženjera i dizajnera kako bi ponudio paletu namjenskih vozila. Namijenjena čestoj uporabi, modularna, robusna i 100% električna, ta će vozila nastojati ispuniti ključne potrebe suvremenih korisnika za mobilnošću: dijeljenje vozila, naručivanje vozila, posljednja faza gradske dostave i prijevoz na zahtjev.

RCI Bank and Services povlašteni je Mobilizeov partner koji pruža jednostavan pristup financijskim rješenjima i uslugama, od pretplate na usluge preko leasinga do plaćanja prema potrošnji. Tako troškovi vlasništva flota postaju promjenjivi.

Što manje stajanja, odnosno više vožnje

Mobilize iskorištava stručnost tvrtki Renault Software Factory, Software République i partnere za razvoj vodećih algoritama i programa za obradu podataka kako bi još učinkovitije predvidio potražnju i osigurao bolju raspodjelu vozila. Umjetne inteligencija imat će sve veći doprinos u ostvarenju cilja – povećati korištenje vozila za najmanje 20%.

Vozila se na kraju životnog vijeka dalje obrađuju i recikliraju u Renaultovoj tvornici Re-Factory. Kada baterije električnih vozila postanu nedostatne za uporabu u automobilu, Mobilize ih reciklira i prenamjenjuje u stacionarna rješenja za pohranu energije.

Mobilize svoje umijeće gradi na stručnosti Renaulta u proizvodnji električnih vozila i, posebice, optimizaciji životnog vijeka baterije. Predano razvija energetske ekosustave koji uključuju pametna rješenja za punjenje i pohranu električne energije kako bi pridonio energetskoj tranziciji. Usto nudi različita rješenja za pametne otoke, gradska područja i druge urbanističke projekte kako bi im pomogao ostvariti ugljičnu neutralnost.

S ciljem povećanja privlačnosti električne mobilnosti, Mobilize nudi rješenja koja populariziraju uporabu električnih vozila. Stoga razvija jedinstvenu karticu za punjenje koja pojednostavnjuje traženje punionica i olakšava plaćanje diljem Europe. Mobilize će surađivati sa svojom podružnicom Elexent kako bi vlasnicima električnih i hibridnih flota ponudio jednostavan pristup infrastrukturi punionica diljem Europe. Za sad postoje planovi za četiri namjenska vozila – dva za dijeljenje, jedno za taksi-službe i jedno za posljednju fazu dostave.

Mobilize EZ-1 prototype

EZ-1 prototype tipično je vozilo marke Mobilize koje utjelovljuje sljedeću viziju: uslužna narav vozila u središtu je njegova dizajna. EZ-1 prototype novo je rješenje gradske mobilnosti, posebno dizajnirano za dijeljenu uporabu. Kao takav, EZ-1 prototype pružat će inovativnu uslugu – korisnici će plaćati samo onoliko koliko su zaista potrošili u smislu vremena vožnje ili prijeđene kilometraže. Vozilo je povezano pa se otključava bez uporabe ključa, a interakcija s korisnicima odvija se preko pametnog telefona.

Ndalje EZ-1 prototype kompaktno je i okretno električno vozilo za dvije osobe, a nema sumnje kako korijene ima u Renaultovom modelu Twizzy koji je u Francuskoj vrlo popularan. Dug je samo 2,3 metra i minimalnih je gabarita. Čitava je površina vrata ostakljena kako bi korisnici mogli neometano uživati u vizurama grada. Okretan, dinamičan i inkluzivan, neprimjetno se stapa s gradom.

Mobilize EZ-1 prototype uključuje inovativan sustav zamjene baterije. U odnosu na tradicionalnu infrastrukturu punionica, to znači da je vozilo moguće upotrebljavati bez prestanka. Temelji se na načelima kružnog gospodarstva. Izrađen je od 50% recikliranih materijala, a na kraju životnog ciklusa moguće ga je gotovo u cijelosti reciklirati (čak 95% vozila). Recikliranje takvog vozila vršit će se u pogonu Re-Factory u Flinsu.

Podijeli:
1