Renault Megane Conquest ‘napada’ luksuzne SUV coupe modele

Renault Megane Conquest ‘napada’ luksuzne SUV coupe modele

Iako je originalno ime novog modela Arkana, na tržišta bivše Jugoslavije, u prvoj polovici 2021. godine dolazi kao Megane Conquest

Renault ne proizvodi dosadne automobile. Već dugi niz godina iznenađuju svojim dizajnom, a koji mnogo puta bude ‘bomba’. Uskoro nam dolazi još jedan takav model. Ne, nije riječ o novom segmentu vozila, iako ovaj francuski proizvođač ima iskustva s otvaranjem novih kategorija vozila. Doduše, Megane Conquest pripada segmentu SUV vozila u coupeovskom izdanju, a što je do sada bilo rezervirano isključivo za premium proizvođače.

Novim modelom Renault ovu kategoriju vozila približava širem krugu kupaca. U originalu, na gotovo svim europskim tržištima novi će model dolaziti pod imenom Arkana, dok je za zemlje proizašle iz bivše Jugoslavije pripremljeno ime Megane Conquest. Arkana bi privlačila previše pažnje i usporedbe s nekim likovima iz prošlosti, a što nikome, a kamoli proizvođaču automobila nije cilj. Conquest nije novost u Renault programu, jer svojedobno je bio u prodaji Scenic Conquest, svojevrsno SUV izdanje popularnog monovolumena.

Novi Renaultov SUV model odlikuju atletske linije i dinamičan karakter. Megane Conquest upotpunit će kompaktnu liniju automobila, a gdje su sada Megane, Kadjar i Scenic. Znamo da popularnost SUV segmenta raste, a ovakva, slobodno možemo reći, dizajnerska ‘bomba’, uz povoljniju cijenu svakako ima predispozicije za napraviti dobar posao. Ne sumnjamo u to.

Renault Megane Conquest nastao je na platformi s međuosovinskim razmakom od 272 centimetra, a dugačak je ukupno 456,8 cm. To je 20,9 cm duljine više od modela Megane, odnosno 11,9 cm više od Kadjara. U odnosu na Kadjara, Megane Conquest je i nešto niži. Kadjar je visok 161,3 cm, a Megane Conquest 157,1 cm, odnosno 157,6 cm uz uzdužne krovne nosače.

Odmah na početku prodaje ponudu će činiti i R.S. Line sportskija inačica, a koja djeluje najatraktivnije. Kupci će pored dva 1,3-litrena benzinska motora (TCe 140 i TCe 160) s 12 V mikro-hibridnim pogonom, moći odabrati i E-Tech hibrid sa 140 KS. O E-Tech hibridima prije nekoliko dana pisali smo na primjeru modela Clio, Capture i Megane, a koji su počeli pristizati i na hrvatsko tržište. Početni, 1,3-litreni TCe 140 benzinski model na raspolaganju ima i 260 Nm maksimalnog okretnog momenta raspoloživog već od 1600 okretaja u minuti, a što predstavlja izvrsnu kombinaciju povoljne potrošnje, voznosti i udobnosti vožnje. Obe benzinske inačice dolazit će upregnute s EDC automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.

Ovisno o pogonskom sklopu, na raspolaganju će biti i 513 ili 438 litara obujma prtljažnog prostora. Veći dolazi uz benzinske inačice, dok E-Tech ima zbog baterija nešto manji obujam. Megane Conquest nudi zavidnu razinu prostranosti za coupé model, posebno straga s 211 mm prostora za koljena, a što je prema Renaultovim navodima i najviše u segmentu. Prostor od 305 mm za stopala također je mjerilo na tržištu. Određene inačice mogu se opremiti staklenim krovnim za još veći dojam prostranosti putničke kabine. Vozač može uživati u povišenom položaju sjedenja radi veće udobnosti i ergonomije. Putnici na stražnjim sjedalima mogu uživati u (uklonjivom) širokom središnjem naslonu za ruke i podesivim otvorima za zrak na stražnjoj ploči središnje konzole.

Megane Conquest ima digitalnu instrumentnu ploču koja sadrži zaslon u boji od 4,2-, 7- ili 10,2-inčna (ovisno o verzijama) koji nudi personalizirano, intuitivno iskustvo vožnje. Dopunjen središnjim zaslonom od 7 ili 9,3 inča, ima jednu od najvećih površina zaslona u svojoj kategoriji. Središnja konzola nudi veliku količinu prostora za pohranu i sadrži pametni sustav bežičnog punjenja te bočno spremište, uključujući mrežu za odlaganje na suvozačevoj strani. Također sadrži električnu automatsku parkirnu kočnicu s opcijom Auto-hold, dostupnu od prve razine opreme. Visoke razine opreme opremljeni su velikim vertikalnim 9,3-inčnim dodirnim zaslonom za vrhunski putnički prostor (s vodoravnim 7-inčnim zaslonom na ostalim razinama opreme).

Predstavljanje kompletnog automobila najavljeno je za prvu polovicu iduće godine, pa tako vjerujemo kako bi se sredinom godine prvi primjerci mogli naći i u prodajnim salonima.

Podijeli:
1