Rekord Nürburgringa opet je u Teslinim rukama

Nakon Teslinog Modela S Plaid, Porsche je svojim Taycanom bio preuzeo titulu najbržeg produkcijskog električnog automobila na stazi Nordschleife. Sada su u Tesli ponovno vratili titulu Modelu S Plaid
Staza Nürburgring Nordschleife kultno je mjesto na kojem je prestiž odvoziti dobar krug, a pogotovo držati neki od njezinih rekorda. Onaj za najbrže serijsko električno vozilo 2021. godine ugrabio je Teslin Model S Plaid s vremenom 7:35.579. Godinu nakon toga dvije sekunde s tog vremena skinuo je Porsche Taycan Turbo S i od tada je rekord bio u vlasništvu njemačke kompanije.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Senzacionalno vrijeme
No, u Tesli se ne predaju, pa su prošloga tjedna ponovno napali isti rekord te – uspjeli. Njihov unaprijeđeni trkaći paket u varijanti Tesla Model S Plaid Track Package, stazu dugu 20,8 kilometara prošao je još brže: službeno vrijeme postignuto u ovom pokušaju je 7:25,231. Time je dosadašnji rekord popravio za više od 8 sekundi!
Paket opreme korišten na ovom modelu uključuje unaprijeđene keramičke kočnice, ultralagane felge, ponešto “friziranja” firmwarea te Goodyearove gume za trkaću stazu. Budući da je riječ o paketu opreme vrijednom 20-ak tisuća dolara, ali koji je u standardnoj ponudi Tesle, rekord se bilježi na ljestvici produkcijskih serijskih automobila, i time ga otima iz Porscheovih ruku. Tamo će ostati, nadamo se, samo dok Nevera ne zabilježi svoje vrijeme. Nedavno je jedan primjerak, isti onaj koji je oborio 23 rekorda u jednom danu, snimljen upravo na Nürburgringu, pa s nestrpljenjem očekujemo vidjeti koji će rezultat postići.
Apsolutni vladar ove staze je Mercedes-AMG One, s oko minutu boljim vremenom (6:30,705) postavljenim u studenome prošle godine. Teslinu rekordnu vožnju možete pogledati u nastavku.