Prvi Hyundaijev električni trkaći automobil, RM20e

Hyundai je službeno predstavio prvi rezultat suradnje s Rimac Automobilima vrijedne oko 600 milijuna kuna – Hyundai RM20e, prototip naprednoga električnog trkaćeg modela pod poznatom oznakom N
Hyundai je protekloga vikenda javnosti otkrio kako izgleda prvi prototip trkaćeg električnog automobila razvijenog u suradnji s Rimac Automobilima. Nakon što je južnokorejska kompanija prošle godine u tvrtku iz Svete Nedelje investirala 80 milijuna eura, prije godinu dana počelo se pisati o tome kako zajednički rade na “razvoju električnog sportskog automobila sa središnje smještenim pogonom sportske marke Hyundai N”.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Sada imamo prilike vidjeti i rezultat te suradnje – potpuno električni trkaći automobil RM20e. “RM” u njegovom nazivu označava upravo ono što je bilo najavljeno, “racing midship”, odnosno konfiguraciju vozila u kojoj je snažni elektromotor središnje postavljen, uz pogon na stražnje kotače. To ga izdvaja od konkurencije i daje mu vrlo nisko težište, stabilnost i upravljivost. Ova platforma poslužit će i za daljnji razvoj naprednih tkaćih tehnologija.
Pogon Hyundaija RM20e proizvodi čak 810 KS i 960 Nm. Očekuje se kako će mu finalne specifikacije omogućiti ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od tri sekunde, a do 200 km/h za 9,88 sekundi. Najviša brzina bit će ograničena na 250 km/h.
Testiran na Ringu
Iz kompanije ističu kako je sve rezultat partnerstva s Rimcem, te najavljuju da će pod svojom markom do 2025. godine izbaciti čak 44 eko-modela vozila, u manjoj ili većoj mjeri elektrificiranih. Napredna trkaća vozila iz linije N od sada će biti okrenuta ekološkoj odgovornosti, ali će zadržati prestižni imidž i poboljšati osjećaj vožnje za svoje vlasnike.
Podsjećaju i kako oznaka “N” obilježava Namyang, mjesto njihovog razvojnog centra, ali i Nürburgring, gdje je RM20e detaljno testiran. Napravio je preko 160.000 kilometara po stazi Nordschleife u samo četiri tjedna.