Prva Auto@2030 Adria konvencija autoindustrije

Prva Auto@2030 Adria konvencija autoindustrije

Želja je prikazati na koji način će se transformirati poslovanje automobilima s obzirom na elektrifikaciju i povezivanje vozila, te mobilnosti a što utječe na mijenjanje poslovnih modela samih proizvođača, pa i trgovaca vozilima

U četvrtak, 17. lipnja održat će se Auto@2030 Adria konvencija autoindustrije. Osim fizički u City Plazi ovaj događaj u organizaciji Swiss School of Business and Management Geneva (SSBM) moći će se pratiti i online putem Zooma. Cilj konvencije je usporediti situaciju razvijenih europskih automobilskih tržišta s našom regijom i prikazati na koji način će se transformirati poslovanje automobilima.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Naime, autoindustrija u zadnjih nekoliko godina prolazi kroz tektonske promjene zbog promjena očekivanja kupaca, elektrifikacije i povezivanje vozila, te mobilnosti što rezultira konsolidacijom proizvođača automobila i mreže trgovaca, mijenjanjem poslovnih modela i alternativnim modelima prodaje s izravnim pristupom kupcima. ‘Raduje me mogućnost razmjene iskustava s kolegama svih automobilskih marki. Autoindustrija će se dolaskom električnih vozila i digitalizacijom u sljedećih nekoliko godina promijeniti više nego u zadnjih stotinu’, naglasio je Damir Gavran, idejni začetnik konvencije u suradnji sa SSBM-om.

Teme o kojima će se govoriti su: ključni automobilski mega trendovi, zašto 2/3 norveških kupaca bira elektrificirana vozila, prodaja pretplate za električna vozila s primjerom iz Velike Britanije, kako se mijenja poslovni model trgovaca automobila, trendovi, zakonodavstvo, infrastruktura, državne subvencije te poslovni model budućnosti – digitalna prodaja, financiranje i osiguranje automobila.

Na konvenciji će govoriti europski lideri autoindustrije, analitičari te predstavnici gotovo svih automobilskih marki u našoj regiji. U skladu s epidemiološkim mjerama očekuje se da će dio govornika i uzvanika biti prisutan u dvorani zagrebačke City Plaze, dok će se strani govornici i veći dio publike pridružiti virtualno. Između ostalih, govorit će: dr. Christian Richter – globalni direktor za autoindustriju u Googleu, Rui Ferreira – komercijalni direktor ‘britanskog Netflixa’ za električna vozila onto,  Nick White i Patrick Fuller – predstavnici najveće europske platforme za digitalnu auto analitiku Sophus3, Sepi Arani – medijski i komercijalni direktor najveće britanske online platforme za prodaju vozila carwow, Filip Brkljača – Hrvatski Telekom i predstavnik Odbora za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Američke gospodarske komore, Hrvoje Prpić, predsjednik Udruge vozača električnih automobila ‘Strujni krug‘, te Maja Brkljača, predstavnica Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Pridružite će im se i predstavnici kompanija koje su implementirale u Hrvatskoj inovativna digitalna rješenja za autoindustriju poput Addiko Bank s virtualnom poslovnicom i Croatia osiguranja s potpuno digitalnim ugovaranjem osiguranja za automobile Laqo.

Konvencija je namijenjena proizvođačima automobila, uvoznicima i trgovcima, bankama, leasing i rent-a-car kompanijama, osiguravajućim društvima, te brojnim zaljubljenicima autoindustrije. Više informacija potražite na web stranici SSBM-a: www.ssbm.ch/auto2030.

Podijeli:
1