Porsche još jednom najavio novi 911

Porsche još jednom najavio novi 911

Već otprije znamo kako se bliži premijera nove, osme generacije jednog od najlegendarnijih sportskih, no i automobila uopće. Dakako, riječ je o novoj generaciji modela 911 koja će službeno biti predstavljena krajem ovog mjeseca u Los Angelesu na ovogodišnjem izdanju tamošnjeg auto salona, a Porsche nam je sada odlučio pokazati novi set teasera.

Za razliku od porscheovih ranijih objava fotografija na kojima smo imali priliku vidjeti testna razvojna vozila Porsche nam je ovaj put pokazao konačni proizvod. Nažalost, malo toga se osim obrisa može vidjeti pa ustvari i ne zamjećujemo neke značajnije razlike u odnosu na prethodnika. Mnogi će reći da ih ne bi mogli primijetiti i da je automobil pred nama.

Sukladno svojoj tradiciji Porsche na novoj 911-ici kada je riječ o vanjskom dizajnu neće puno toga mijenjati. Dio legende ovog automobila je njegov “nepromjenjivi” vanjski oblik. Ipak, možemo primijetiti redizajnirana prednja i stražnja svjetla, a potonja se međusobno povezana svjetlosnim elementom.

Kao i uvijek veće promjene se očekuju ispod kože, a svaka od njih će za cilj imati učiniti ovaj automobil bržim, agilnijim te općenito kvalitetnijih voznih svojstava. Prvo bi tijekom sljedeće godine na tržišta trebale stići izvedbe 911 Carrera i Carrera S koje će pokretati temeljito dorađeni 3,0-litreni bi-turbo 6-cilindričnim boxer motor snage 390 KS, odnosno 456 KS. U suradnji dotjeranim 8-stupanjskim PDK mjenjačem s dvije spojke nova će 911-ica u izvedbi Carrera S do 100 km/h ubrzavati za 3,7 sekundi i dostizati najveću brzinu od 310 km/h.

Spomenuti dotjerani PDK je u ostvari nova generacija ovog mjenjača te nosi oznaku PDK2. Pakiranje je kompaktnije što ostavlja dodatni prostor na električni motor koji će se ugrađivati u 911 Hybrid, ako takav automobil u konačnici dobije zeleno svjetlo. Dakako, ostavljen je i prostor za baterije. Spomenimo da će kupcima biti dostupan i 7-stupanjski ručni mjenjač.

Kasnije će ponuda biti proširena izvedbama Turbo i Turbo S, a ovaj potonji bi navodno trebao razvijati snagu od oko 650 KS. Nakon njih u ponudi bi se trebale naći dodatne izvedbe poput GT3, GT3 RS i sl.

Ukupno govoreći nov će 911-ica biti otprilike jednako teška kao i prethodnik, dimenzije se neće značajnije mijenjati, no automobil će biti nešto širi, posebice otraga. Dizajn kako i prilični neće donijeti velike novosti, a razlike će se najviše primijetiti na prednjim i stražnjim svjetlima. Standardnu bi opremu trebali činiti 19 i 20, odnosu u S izvedbi 20 i 21-colni kotači. Unaprijeđeni upravljač, snažniji kočnički sustav, napredniji ovjes i slične dorade će također biti dio priče.

Slično vrijedi i za osjetno napredniji interijer s novom i bogatijom opremom. Također, mogu se očekivati i razni sustavi pomoći vozaču, a ovisno o modelu u ponudi će se naći i pogon na sva četiri kotača, sustav upravljanja stražnjim kotačima, Sports Chassis ovjes s 10 mm nižom podnicom, glasniji ispušni sustav, Porsche Sports Chrono paket, PCCB carbon-keramički diskovi, kočnice PSCB – Porsche Surface Coated Brakes i sl.

Podijeli:
1