Pininfarina Battista, “brat blizanac” C_Two obavio brzinske testove

Električni superautomobil s talijanskim pedigreom i hrvatskom tehnologijom obavio je brzinske testove na Porscheovoj testnoj trkaćoj stazi Nardò u Italiji, na kojima su inženjeri obavljali fino podešavanje automobila i njegovih ponuđenih pet načina vožnje
Automobili Pininfarina objavili su ovoga tjedna kako je njihov budući superautomobil Battista napravio velik korak u svojem razvoju. Na Porscheovoj testnoj trkaćoj stazi Nardò u Italiji, ovaj potpuno električni automobil u obliku “hyper GT” prototipa odradio je niz brzinskih testiranja. Nama je napredak Battiste zanimljiv iz razloga što je riječ o “bratu blizancu” Rimčevog novog superautomobila C_Two, s kojim paralelno prolazi kroz finalne faze razvoja.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Rimac će, podsjetimo, za Pininfarinu proizvesti 150 šasija s pogonskim sklopovima identičnima kao za svojih 150 primjeraka C_Two, dok će talijanska kompanija biti zadužena za prilagodbu ove tehnologije svojim potrebama. Već su se pohvalili kako će Battista biti najsnažniji talijanski sportski automobil ikada, s 1.900 KS i 2.300 Nm okretnog momenta.
Od smirene do karakterne vožnje
Serija dinamičkih brzinskih testova u centru Nardò uključivala je brze vožnje po 12,6-kilometarskoj kružnoj stazi te po 6,2-kilometarskoj stazi s “normalnim” zavojima. Cilj testa bilo je fino podešavanje šasije vozila, testiranje torque vectoringa s četiri ugrađena elektromotora te kalibriranje pet načina vožnje koji će biti dostupni kupcima. Oni se nazivaju Calma, Pura, Energica, Furiosa i Carattere, što bi u prijevodu glasilo Smireno, Čisto, Energično, Žestoko i Karakterno.
Nakon ovih testova (zabilježenih na priloženom videu), Battista će proći niz od devet testova u stvarnim uvjetima vožnje na cesti i u zatvorenim stazama. Oni će poslužiti za dodatna podešavanja svih detalja, od šasije, ovjesa do zvuka, te za homologaciju vozila prije stavljanja na tržište.
Pininfarina Battista će prvim kupcima biti isporučen tijekom 2021. godine, a imat će iste specifikacije kao C_Two Rimac automobila – ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 2 sekunde i najvišu brzinu od 350 km/h.