Peugeot predstavio nove hibridne modele: 508, 508 SW i 3008

Peugeot predstavio nove hibridne modele: 508, 508 SW i 3008

Odmah nakon što je Grupa PSA najavila značajniju elektrifikaciju svoje ponude, Peugeot je predstavio osvježenu plug-in hibridnu ponudu koja će se na hrvatskom tržištu postati dostupni u jesen sljedeće godine. Konkretnije, riječ je o limuzinskom 508, njegovoj karavanskoj izvedbi 508 SW te crossoveru 3008 koji će biti dostupni u plug-in hibridnim izvedbama Hybrid i Hybrid4.

Što se konkretnog pogonskog sklopa tiče riječ je o plug-in hibridu s benzinskim motorom te litij-ionskom baterijom. Verzija Hybrid je ona s pogonom na prednje, a Hybrid4 s pogonom na sva četiri kotača. Također, obje će verzije nuditi električni način rada, a spomenuta je baterija napona 300 V ugrađena ispod stražnjih sjedala. Baterija ima kapacitet 11,8 kWh (HYBRID), odnosno 13,2 kWh (HYBRID4), što omogućuje potpuno električnu vožnju do 50 km (prema WLTP-u).

Da bi se maksimalno iskoristio električni pogon, zadani način rada bit će Bez emisija (Zero Emission) uvijek kad to razina napunjenosti baterije omogućava. U potpuno električnoj vožnji može se postići do 135 km/h prije nego što se u priču uključi motor s unutarnjim izgaranjem.

Za potpuno punjenje baterije potrebno je sedam sati sa standardnom utičnicom (punjač od 3,3 kW, 8 A), četiri sata sa snažnijom utičnicom tipa Green’up® (punjač od 3,3 kW, 14 A), odnosno tek nešto više od sat i pol ako upotrebljavate Wallbox (punjač od 6,6 kW u opciji, 32 A). Svjetla koja okružuju utičnicu za punjenje omogućuju jednostavno i brzo očitavanje razine napunjenosti, odnosno dok je utičnica priključena, različite boje označavaju napredovanje punjenja. Otvor za punjenje diskretno je ugrađen na stražnjem lijevom blatobranu vozila (simetrično otvoru spremnika za gorivo), a kabel za punjenje može se jednostavno pospremiti u posebnom dijelu ispod podnice prtljažnika.

Benzinski 1,6-litreni 4-cilindrični PureTech motor je posebno prilagođen hibridnom pogonu, a recimo kako sam razvija 180 KS verziji HYBRID, odnosno 200 KS u izvedbi HYBRID4. S njim je povezan novi 8-stupanjski automatski mjenjač s e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission – 8 speeds), a tu je i električni motor snage 110 KS. Kod izvedbe s pogonom na sva četiri kotača drugi električni motor je zadužen za pokretanje stražnje osovine.

Proizvođač navodi da je prijelaz između pokretanja putem električnog motora i putem motora s unutrašnjim izgaranjem neprimjetan.

Peugeot 3008 GT Hybrid4

3008 će biti dostupan u izvedbi Hybrid4 samo s bogatim paketom opreme GT, a koji će između ostalog uključivati i nove sustave za pomoć u vožnji (ADAS) koji su preuzeti iz novog 508, odnosno aktivni tempomat s funkcijom Stop&Go i sustav pomoći za održavanje putanje u voznom traku.

Hybrid4 je kombinirane snage od 300 KS / 220 kW. Čine ga PureTech od 200 KS / 147 kW i dva električna motora (jedan na prednjoj osovini i drugi na stražnjoj osovini) od kojih svaki razvija snagu od 110 KS / 80 kW. Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže se u 6,5 sekundi. Kapacitet baterije iznosi 13,2 kWh za potpuno električni domet od 50 km prema normi WLTP. Emisija CO2 iznosi sveg 49 g/km.

Nekoliko mjeseci nakon lansiranja Peugeot 3008 GT Hybrid4 ponudi bi se trebala pridružiti i izvedba Hybrid s pogonom na dva kotača snage 225 KS (165 kW), koji će ujediniti motor PureTech snage 180 KS / 132 kW s električnim motorom snage 110 KS / 80 kW.

Peugeot 508 i 508 SW Hybrid

Novi Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid u pogonskom sklopu povezuju motor PureTech 180 KS/132 kW s električnim motorom snage 110 KS/80 kW za najveću kombiniranu snagu od 225 KS/165 kW. Emisijom CO2 je manja od 49 g/km (WLTP), a kapacitet baterije od 11,8 kWh jamči 100% električnu autonomiju od oko 40 km (WLTP).

Ponuda prostora unutar putničke kabine ugradnjom ovog pogona nije smanjena, a isto vrijedi i za prtljažnik čija je zapremina jednaka onoj u modelima s klasičnim pogonom (487 l za limuzinu, odnosno 530 l za karavan). 508 i 58 SW Hybrid će biti dostupni s paketima opreme Allure (i Allure Business), GT Line i GT. Ova posljednja je vrhunska ekskluzivna izvedba koja u seriji nudi bogatu opremu s jedinstvenim elementima.

1