Peugeot neće nastupiti na predstojećem salonu u Frankfurtu

Peugeot je službeno potvrdio kako neće nastupiti na ovogodišnjem frankfurtskom salonu automobila. Točnije, rekao je to Guillaume Couzy, šef peugeotovog marketinga, koji je dodao i kako je cilj ušteda novca te okretanje digitalnom marketingu. Couzy je rekao i kako je udio ulaganja u digitalni marketing u posljednje tri godine porastao s 15 na 30% te kako smatra da će do kraja ovog desetljeća taj udio porasti na oko 50%.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Nadalje, Peugeot se želi orijentirati na alternativne načine promocije svojih modela te “evente koji će povećati mogućnost testiranja vozila od strane kupaca”. Couzy kaže i kako “takav stav ponekad vodi i do radikalnih odluka, kao što je i ova o nenastupanju na sljedećem frankfurtskom salonu”. Također, odluci je navodno kumovao i manji tržišni udio kojeg ovaj proizvođač ima na njemačkom tržištu.
Na kraju dodajmo da ova odluka i ne treba previše čuditi s obzirom kako su Ford, Volvo, Aston Martin i Rolls-Royce preskočili prošlogodišnji pariški salon također s opravdanjem kako će se više posvetiti digitalnom marketingu. Treba reći i da se sve više proizvođača odlučuje svoje novosti predstaviti na tehnološkim sajmovima poput CES-a i sl, a tako će biti i ove godine.