Peugeot 3008, 508 i 508 SW u Hrvatskoj od sada i kao plug-in hibridi

Peugeot 3008, 508 i 508 SW u Hrvatskoj od sada i kao plug-in hibridi

Peugeot će od 01. lipnja na hrvatsko tržište pustiti svoje nove plug-in hibridne benzinske motore HYBRID i HYBRID4 za modele Peugeot 3008, 508 i 508 SW

Peugeot je najavio da će od početka lipnja u Hrvatskoj u ponudi imati svoje modele 3008, 508 i 508 SW u plug-in hibridnim izvedbama. Novi motori omogućavaju potpuno električni način rada, učinkovitost pogona na sva četiri kotača, kao i hibridni način rada. Motori će dolaziti u izvedbama HYBRID i HYBRID4 (pogon na sva 4 kotača), u izvedbama od 225 ili 300 KS, s mogućnošću odabira između četiri načina vožnje u kombinaciji s benzinskim motorom.

Benzinski motor 1.6 PureTech prilagođen je i razvija 180 KS u motoru HYBRID i 200 KS u motoru HYBRID4. Povezan je s novim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa e-EAT8, ekskluzivnim za PLUG-IN hibridne motore marke Peugeot. Kako bi prijelazi između rada električnog motora i motora s unutarnjim izgaranjem bili neprimjetni, pretvarač okretnog momenta koji se inače upotrebljava s motorom s unutarnjim izgaranjem svoje mjesto ustupa višelamelnoj spojci uronjenoj u ulje. Sve te promjene donose povećanje okretnog momenta od 60 Nm i bolji odaziv motora.

Litij-ionska baterija visokog napona (300 V) ugrađena je ispod sjedala u drugom redu na verzijama HYBRID i HYBRID4. Baterija ima kapacitet između 11,8 kWh (508/508 SW) i 13,2 kWh (3008), što omogućava potpuno električnu vožnju do 59 km prema normi WLTP.

Nove funkcije hibrida

Da bi se maksimalno iskoristio električni pogon, zadani način rada jest način ELECTRIC, uvijek kad to razina napunjenosti baterije omogućava. U potpuno električnoj vožnji može se postići do 135 km/h prije nego što vožnju preuzme motor s unutarnjim izgaranjem.

Vozač može uključiti funkciju Brake koja omogućava usporavanje vozila bez pritiskanja papučice kočnice, uz istodobno punjenje baterije. Kako bi se povećao domet u potpuno električnom načinu vožnje, sustav kočenja visoke energetske učinkovitosti i-Booster prikuplja energiju pri kočenju ili pri kočenju motorom.

Za potpuno punjenje baterije potrebno je do sedam sati sa standardnom utičnicom, do četiri sata sa snažnijom utičnicom tipa Green’up ili manje od jednog sata i 45 minuta uz Wallbox punjač.

PEUGEOT 3008 HYBRID

SUV Peugeot 3008 dobiva novu dimenziju zahvaljujući motoru HYBRID4 koji se odlikuje pogonom na sva četiri kotača i postiže snagu od 300 KS/220 kW. To je rezultat kombinacije motora PureTech od 200 KS/147 kW i dva električna motora (jedan na prednjoj osovini i drugi na stražnjoj osovini) od kojih svaki razvija snagu od 110 KS/80 kW.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže se u 5,9 sekundi. Kapacitet baterije iznosi 13,2 kWh za potpuno električni domet od 59 km prema normi WLTP. Motor HYBRID4 dostupan je u izvedbama GT Line i GT u Hrvatskoj.

Istovremeno, uz gamu motora HYBRID4 u ponudi je izvedba HYBRID s pogonom na dva kotača, snage 225 KS (165 kW), koji ujedinjuje motor PureTech snage 180 KS/132 kW s električnim motorom snage 110 KS/80 kW. U Hrvatskoj je u ponudi s razinama opremljenosti Allure, GT Line i GT.

PEUGEOT 508 i 508 SW HYBRID

Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID u pogonskom sklopu povezuju motor PureTech 180 KS/132 kW s električnim motorom snage 110 KS/80 kW za najveću ukupnu snagu od 225 KS/165 kW.

Kapacitet baterije od 11,8 kWh jamči 100 % električnu autonomiju od 50 km prema normi WLTP (60 kilometara prema normi NEDC).

Cijene u Hrvatskoj

Peugeot 3008 u plug-in hibridnoj izvedbi u Hrvatskoj će imati početnu cijenu od 315.512 kuna u varijanti 225 FWD Allure, dok će najskuplja izvedba 300 AWD GT koštati 390.300 kuna.

Peugeot 508 PHEV koštat će, ovisno o opremi, od 319.366 do 364.279 kuna.

Peugeot 508 SW kao plug-in hibrid prodavat će se po cijenama od 330.223 pa do 376.044 kuna.

Podijeli:
1