Opel modernizirao logotip “munje”

U skladu sa zahtjevima modernog doba i digitalizacije marketinških materijala, i Opelova prepoznatljiva "munja" na novim će automobilima dobiti nešto moderniji i jednostavniji izgled
Nizu kompanija koje su u posljednje vrijeme predstavila redizajnirane ambleme sada se priključuje i Opel. Do sada su sličnim putem pojednostavljivanja dizajna već krenuli Volkswagen, Renault, Peugeot, Nissan i BMW, svi s redizajnom koji je donio manje detalja i “plošni” izgled logotipa. Vrlo slične odluke donijeli su i dizajneri Opela, pa su predstavili novu “munju”, koja će se na njihovim automobilima pojaviti već od sljedeće godine.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
I dalje će se ona nalaziti u sredini poznatoga “kompasa”, a iz kompanije kažu da je ona danas relevantnija nego ikad. Naime, upravo je “munja” vrlo usko povezana s elektrifikacijom, koja je prevladavajući trend u industriji automobila. Već ove godine Opel će imati 15 elektrificiranih modela u ponudi, pa se tako pozicionira kao “električna marka” s amblemom koji prati to opredjeljenje.
“Naš ‘Blitz’ je ikona hrabre i čiste filozofije. Izoštrena, samouvjerena nova ‘munja’ presijeca svoj prsten, dajući našem legendarnom amblemu progresivan, moderan izgled”, poručili su iz Opela, uz napomenu da kompas ostaje okosnica dizajna prednjeg i stražnjeg dijela vozila, kao i elemenata unutrašnjosti. Premijeru će na automobilima redizajnirani moderni logotip doživjeti već ove godine na sajmu IAA Mobility u Münchenu.