Opel Corsa-e starta od 242.358 kn za e-Edition model

Opel Corsa-e starta od 242.358 kn za e-Edition model

Predviđena su još dva paketa opreme, pa tako e-GS Line stoji 256.811, a e-Elegance 251.298 kn

Proteklog tjedna imali smo priliku isprobati prvu serijsku Corsu na prometnicama Berlina, a sada je Opel objavio i nekoliko bitnih stvari vezanih uz naše domaće, hrvatsko tržište. Plan dolaska prvih primjeraka bio je kraj ovog mjeseca, a za idući je bila planirana i domaća prezentacije, no sudeći prema stanju koje trenutno vlada na našim područjima, teško da će do toga i doći.

No, to sve ne znači da se svi zainteresirani ne mogu pobliže upoznati s onime što je predviđeno našim kupcima. Pored toga, imajmo na umu kako je ovo sada upravo i situacija kad će mnogi zastupnici, odnosno trgovci automobila poraditi na online komunikaciji i prezentaciji svojih modela, a moguće i obaviti sve potrebne radnje za naručivanje ili pak kupnju vozila.

Uglavnom, Opel je za Corsu-e predvidio tri razine opreme. Početna nosi naziv e-Edition te stoji 242.358 kn, a na koju se nadograđuju dva dodatna, i to e-GS Line koja stoji 256.811, a te e-Elegance s cijenom od 251.298 kn. Idemo pobrojati bitnije stavke početne razine opreme.

Krenimo od paketa NCAP koji sadrži sustav prepoznavanja prometnih znakova, zatim upozorenja na umor vozača (upozorenje za odmor nakon 2 sata vožnje), sustav kočenja radi izbjegavanja i ublažavanja sudara pri malim brzinama, detekciju pješaka. Drugi paket je Sight & Light, a koji uključuje impulsni sustav brisača vjetrobrana osjetljiv na vlagu, automatsko upravljanje prednjim svjetlima te elektrokromatski unutarnji retrovizor. Automatski klima-uređaj, 12-voltna utičnica, električna parkirna kočnica, zatim radio sa 7-inčnim ekranom i MirrorLink funkcijom povezan sa 6 zvučnika (2x zvučnik u prednjim vratima, 2x tweetera sprijeda, 2x širokopojasni u stražnjim vratima), digitalni audiosustav DAB, DAB+ i DMB, 1 USB sprijeda, (tip A: podatkovna veza), u prednjoj konzoli….

Tu je i pomoć pri kretanju na uzbrdici, prednji zračni jastuci, bočni te krovni jastuci, tempomat i limitator, a automobil je postavljen na 16-colne čelične kotače, uz sustav za detekciju niskog tlaka u gumama, a u prtljažniku dolazi komplet za popravak guma. Početni paket uključuje i FlexCare uz 4 godine jamstva te pomoći na cesti.

Iako se u cjeniku navodi kako se dva bogatija paketa opreme nadovezuju na početni, razlika je minimalna. Oba paketa sadrže multifunkcijski kožom presvučen 3-kraki upravljač, stražnje električne podizače stakala, ECO LED prednja svjetla te 16-colne alu naplatke. Razlika je u tome što e-GS Line sadrži LED prednja svjetla za maglu te stražnje parkirne senzore, dok e-Elegance dolazi uz viši nivo središnje konzole.

Pored ova tri paketa opreme u Opelu su predvidjeli i dosta bogatu listu dodatne opreme kojom se bilo koji od tih paketa mogu i nadograditi. Između ostalog tu je Premium paket 2 koji donosi 10-inčni središnji ekran, sustav ulaska i pokretanje vozila bez ključa te bežično punjenje mobilnog uređaja za 7450 kuna, zatim odabir dvobojne kombinacije s crnim ili bijelim krovom za od 1788 do 2086 kn, kao i Zimski paket koji između ostalog sadrži kožom presvučen upravljač s ravnim donjim dijelom, ograničenje brzine, u 3 stupnja grijanje prednjeg vozačkog i suvozačkog sjedala, ali i grijanje upravljača.

Serijski Corsa-e dolazi i uz 7,2 kW visokonaponski punjač, dok se za 11 kW visokonaponski punjač mora izdvojiti 2980 kuna. Upravo na taj 11 kW punjač Corsi-e potrebno je od potpuno prazne do potpuno napunjene baterije 5 sati i 15 minuta.

Podijeli:
1