Opel Astra i u GSe izdanju uz elektrificiranih 225 KS

Opel Astra i u GSe izdanju uz elektrificiranih 225 KS

Sportskiju verziju popularnog kompakta pokreće plug-in hibridni pogon koji je raspoloživ na hatchback, ali i karavanskom izdanju

Oznaka GSe nije novost u Opelovom nazivanju modela. Doduše, sada malo slovo e jasno pokazuje kako se radi o elektrificiranom izdanju. Uostalom, takva nam je i budućnost – elektrificirana. Zar ne? Naime, oznaka GSe nekoć je značila Grand Sport Einspritzung (Grand Sport Injection), primjerice na modelima Opel Commodore GS/E i Opel Monza GSE. Sada se pak iza ove kratice krije sportski podbrend Grand Sport electric. Prva GSe izdanja novije generacije ponosno će nositi Astra, kao i njeno karavansko izdanje koje se još naziva Sports Tourer.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Znači da se iz oznake GSe kriju plug-in hibridna izdanja i to najveće snage 165 kW odnosno 225 KS, uz što dolazi i najveći okretni moment od 360 Nm. Nisu poznati nikakvi detaljniji podaci, no kako navode u Opelu, performanse nove Astre GSe i Astre Sports Tourer GSe u pogledu kretanja iz mirovanja, ubrzanja i najveće brzine među najboljima su u njihovim klasama vozila. U usporedbi s dosadašnjim izvedbama Astre, modeli GSe još su agilniji i precizniji. Također, upravljač, ovjes i kočnice trenutačno i predvidljivo reagiraju na svaku vozačevu naredbu.

Manje korekcije za veću dinamičnost

Kako bi se dobila bolja vozna svojstva, podvozje je u odnosu na dosadašnje modele spušteno dodatnih 10 milimetara. To prati i sportski kalibriran sustav upravljanja uz nove opruge i uljne amortizere prednjeg i stražnjeg ovjesa posebno prilagođene za dinamičnu vožnju, ali i udobnost. Amortizeri su opremljeni tehnologijom selektivnog prigušivanja frekvencija (KONI FSD) koja omogućuje različitu amortizaciju na visokim frekvencijama (kontrola ovjesa) u odnosu na niske frekvencije (kontrola karoserije). Modeli GSe također imaju vlastite postavke sustava ESP s višim pragom aktivacije koji bolje odgovara dinamičnom načinu vožnje.

Naravno, to prati i nešto agresivniji elementi dizajna. Dizajn 18-inčnih aluminijskih naplataka nadahnut je potpuno električnim konceptnim vozilom Manta GSe. Sličnost pokazuju i izraženi prednji branik i maska, te amblem GSe na vratima prtljažnika. U putničkoj kabini nas očekuju prednja sportska sjedala s Alcantara presvlakama.

‘Nova Astra GSe i nova Astra Sports Tourer GSe idealni su predstavnici našeg dinamičnog novog podbrenda u potpunom skladu s našom strategijom da do 2028. postanemo potpuno električni brand’, rekao je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.

Podijeli:
1