Novi Renault Captur – stopama novog Clia

Novi Renault Captur – stopama novog Clia

Renault je upravo predstavio novu generaciju svog subkompaktnog crossovera, odnosno modela Captur. Mnogi su ovaj model ranije opisivali kao napuhani Clio, jer je vjerno slijedio hatchback na kojem se temeljio. Novi Captur također slijedi novu generaciju Clia, no teško će ga tko opisivati kao nešto napuhano, jer izgleda jednostavno sjajno i bit će žestoka konkurencija Peugeotu 2008.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Dakle, Captur je crossover izvedba Clia i bazira se na renaultovoj CMF-B platformi. Dizajnom vanjštine, interijerom, opremom, tehnologijom i motorizacijom će slijediti nedavno predstavljeni novi Clio. Proizvođač navodi da će ovaj novitet, u odnosu na svog prethodnika, imati 85% novih dijelova. Nadalje, u usporedbi s njim novitet je veći, lakši, aerodinamičniji te ekonomičniji.

Novi je Captur 11 cm dulji od prethodne generacije, dok mu je međuosovinski razmak narastao za 2 cm. Ovisno o paketu opreme bit će dostupan s kotačima veličine do 18 cola, imat će prednja i stražnja LED svjetla i sl. Kupcima će biti dostupna paleta od 11 boja vanjštine, 4 kontrastne boje krova te 3 paketa vizualne personalizacije. Nadalje, tu su i krovni nosači, panoramski krov i sl.

Ako ste već vidjeli novi Clio onda vam interijer novog Captura neće predstavljati iznenađenje. Kao i kod Clia sve djeluje mnogo modernije i oku privlačnije, a posebno se ističe vertikalni zaslon infotainmenta. Glavnu razliku će činiti tzv. lebdeća konzola, odnosno povišeni položaj ručice mjenjača, radi bolje ergonomije i dodatnog prostora za ostavu manjih predmeta.

Što se praktičnosti korištenja automobila tiče, recimo da će Captur ponuditi prtljažnik zapremine 3 l, a dodatnih 27 l pretinaca se nalazi unutar vozila. Opcijski Bose audio sustav dolazi s subwooferom koji je u prtljažniku, ali je integriran u desni rub pa ne smanjuje obujam.

Kada je riječ o motorizaciji recimo da će novi Captur biti dostupan s benzinskim 1,0 i 1,3-litrenim 3 i 4-cilindričnim pogonskim sklopovima snage između 74 i 115 kW, odnosno 100 i 156 KS. Ljubiteljima dizela će biti dostupna jako dobro poznata 1,5-litrenia dCi jedinica snage 95 i 115 KS. Ovisno o izboru motora Captur će biti opremljen s 5 i 6-stupanjskim ručnim mjenjačima te 7-stupanjskim automatskim prijenosom.

Od sljedeće godine novi će Captur dobiti i plug-in hibridnu izvedbu pod oznakom E-Tech koja će vozaču nuditi i električnu autonomiju od oko 45 km. Iz Renaulta navode da je E-Tech model nastao uz upotrebu preko 150 patenata te da će biti prvi PHEV u svom segmentu.

Podijeli:
1