Novi Porsche 911 stiže sljedećeg mjeseca

Novi Porsche 911 stiže sljedećeg mjeseca

Porsche će novu generaciju modela 911 (992) predstaviti sljedećeg mjeseca u Los Angelesu, a već sada je omogućeno odabranim američkim novinarima da se pobliže upoznaju s ovim automobilom koji će na europska tržišta početi pristizati već u prvoj polovici sljedeće godine.

Saznajemo i da će 911 Carrera biti pogonjena temeljito dorađenim 3,0-litrenim bi-turbo 6-cilindričnim boxer motorom snage 287 kW, odnosno 390 KS što je povećanje od 11 kW, odnosno 15 KS u odnosu na prethodnika. Carrera S će pak dobiti snažniju izvedbu ovog pogonskog sklopa koji će razvijati snagu od 335 kW, odnosno 456 KS te najveći okretni moment od 550 Nm. U suradnji dotjeranim 8-stupanjskim PDK mjenjačem s dvije spojke nova će 911-ica u izvedbi Carrera S do 100 km/h ubrzavati za 3,7 sekundi i dostizati najveću brzinu od 310 km/h.

Spomenuti dotjerani PDK je u ostvari nova generacija ovog mjenjača te nosi oznaku PDK2. Pakiranje je kompaktnije što ostavlja dodatni prostor na električni motor koji će se ugrađivati u 911 Hybrid, ako takav automobil u konačnici dobije zeleno svjetlo. Dakako, ostavljen je i prostor za baterije. Spomenimo da će kupcima biti dostupan i 7-stupanjski ručni mjenjač.

Kasnije će ponuda biti proširena izvedbama Turbo i Turbo S, a ovaj potonji bi navodno trebao razvijati snagu od oko 650 KS. Nakon njih u ponudi bi se trebale naći dodatne izvedbe poput GT3, GT3 RS i sl.

Ukupno govoreći nov će 911-ica biti otprilike jednako teška kao i prethodnik, dimenzije se neće značajnije mijenjati, no automobil će biti nešto širi, posebice otraga. Dizajn kako i prilični neće donijeti velike novosti, a razlike će se najviše primijetiti na prednjim i stražnjim svjetlima. Standardnu bi opremu trebali činiti 19 i 20, odnosu u S izvedbi 20 i 21-colni kotači. Unaprijeđeni upravljač, snažniji kočnički sustav, napredniji ovjes i slične dorade će također biti dio priče.

Isto vrijedi i za osjetno napredniji interijer s novom i bogatijom opremom kao što su digitalna instrumentna ploča, 11-inčni središnji zaslon infotainmenta i sl. Također, mogu se očekivati i razni sustavi pomoći vozaču kao što su sustav održavanja vozila u voznoj traci, night vision, kamera 360°, prilagodljivi tempomat, sustav upozorenja na vozilo u tzv. mrtvom kutu i sl.

Opcijski će biti dostupni pogon na sva četiri kotača, sustav upravljanja stražnjim kotačima, Sports Chassis ovjes s 10 mm nižom podnicom, glasniji ispušni sustaav, Porsche Sports Chrono paket, PCCB carbon-keramički diskovi, kočnice PSCB – Porsche Surface Coated Brakes i sl.

Podijeli:
1