Novi Porsche 911 – posljednja saznanja

Novi Porsche 911 – posljednja saznanja

Porsche 911 je živuća legenda automobilske industrije pa stoga ne čudi kako je skori dolazak nove generacija događaj kojeg ljubitelji automobila nestrpljivo očekuju. Isto tako samoj premijeri prethodi niz informaciaj iz najrazličitijih izvora pa vam stoga donosimo ono što je o ovom modelu za sada poznato.

Kod dizajna dakako ne treba očekivati velike novosti. Do sada viđeni testni primjerci upućuju na položenja prednja svjetla, izduženiju liniju krova i bočnih stakala što rezultira dinamičnijom siluetom. Nadalje, tu su i nova stražnja međusovno povezana svjetla, kao i stražnji aktivni spojler. Turbo izvedba će imati agresivniji aero kit, drugačije branike, šire lukove blatobrana, konvencionalnije pomično stražnje krilo i sl.

Što se karoserijskih oblika tiče i Carrera i Turbo će uz stadnardni coupe biti dostupne kao kabrioleti koji će izgledati poput svoje hardtop braće uz glavnu razliku u vidu platnenog sklopivog krova. U ponudi bi se u konačnici trebala naći i izvedba Targa.

Unutrašnjost će biti osjetno drugačija u odnosu na trenutni model. Instrumentnom pločom bi navodno i dalje trebao dominirati veliki obrtomjer, no sa svake strane će se nalaziti digitalni zasloni. Tako će Porsche zadržati tradicionalni element, no s modernim dodatkom. Dakako, jedan zaslon će se nalaziti na vrhu središnjeg stupa prednej armature, a očekuju se i novi prekidači, razni ukrasni elementi, bogatija oprema i sl.

Za sada nema nikakvih konkretnijih podataka o motorizaciji nove 911-ice, no ono što znamo je da će Crrera, Carrera S i GTS modeli dijeliti iste motore, no u izvedbama različite snage. Najvjerojatnije će se raditi o postojećem 3,0-litrenom bi-turbo 6-cilindričnom boxer motoru koji će biti osnažen u odnosu na prethodnika. Turbo bi također trebao zadržati dosadašnji 6-cilindrični pogonski sklop, no osjetno dorađen te veće snage.

Nadalje, Porsche planira elektrifikaciju ponude modela 911, no hibridna izvedba neće na tržište stići odmah po dolasku nove generacije. Točnije, hibridni 911 se može očekviati tek 2023/2024, a izgledno je da će biti ponuđene barem dva hibrida od kojih bi onaj snažniji bio hibridna izvedba modela Turbo.

GT3 bi pak trebao zadržati atmosferski motor koji bi se uz razna unapređenja navodno trebao biti sposoban “zavrtjeti” do 9500 o/min. Recimo i da bi u ovoj generaciji na tržište mogla stići i posebna cestovna izvedba modela 911 RSR sa središnje smještenim motorom za koju je navodno postojao značajan interes potencijalnih kupaca.

Još uvijek nema službene potvrde, no očekuje se kako će nova 911-ica u izvedbama Carrera debitirati na ovogodišnjem pariškom auto salonu u listopadu, što znači kako se prve isporuke mogu očekivati početkom sljedeće godine. Spomenuta premijera će se vjerojatno odnositi samo na coupe izvedbe, dok će kabioleti biti predstavljeni tijekom sljedeće godine kada će krenuti i njihova prodaja. Isto se očekuje i za Turbo izvedbe.

1