Novi Citroën C3 je dobio prvi mobilni konfigurator na našem tržištu

Uz lansiranje novog C3 na hrvatsko tržište, Citroën je razvio mobilni konfigurator na Facebooku. Korisnici mobilnih uređaja mogu konfigurirati novi C3 u pet koraka: boju vozila, boju krova, s ili bez Airbump-a, unutrašnjost i naplatke.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Za novi Citroën C3, to je ukupno 1.152 mogućnosti personalizacije, koje je odsad moguće vizualizirati zahvaljujući konfiguratoru integriranom u Facebook. Tako korisnici mobilnih uređaja mogu prema vlastitom ukusu oblikovati novi C3, ne napuštajući Facebook.
Avangardan u digitalnim inovacijama, Citroën svojoj publici donosi iskustvo uz novu funkciju koju nudi Facebook zahvaljujući međusobnom povezivanju nekoliko Facebook Immersive Canvasa.
S ovim konfiguratorom, Citroën kreće i korak dalje jer je za prikaz svih mogućih opcija personalizacije automobila osmišljeno 498 različitih Facebook Canvasa. Njihovom kombinacijom prilikom konfiguracije mogu se dobiti 1.152 izvedbe novog Citroëna C3, što je predstavlja pravi tehnološki podvig.
Facebook Immersive Canvas predstavlja optimizirano iskustvo za mobilne telefone koje dolazi s kraćim vremenom učitavanja u odnosu na internetske stranice na mobilnim uređajima. Stoga, umjesto da korisnik posjećuje internetsku stranicu www.citroen.hr , Citroën izravno pristupa profilu korisnika: jednostavnim klikom na objavu otvara se novi prozor koji omogućava navigaciju. Taj prozor se može lako zatvoriti kako bi se korisnik vratio na svoj Facebook profil.
Ovo potpuno novo digitalno iskustvo započelo je danas. Za pristup putem mobilnog telefona, skenirajte priloženi QR kod.
– – –
Pogledajte i prvi test novog Citroëna C3, u izvedbi 1.6 BlueHDi Shine