Novi Audi A3 stiže sljedeće godine

Novi Audi A3 stiže sljedeće godine

Sljedeća generacija audijevog kompaktnog modela iz C segmenta, odnosno modela A3 bi uskoro trebala stići na tržište. Točnije, trenutna treća generacija je na tržištu prisutna još od 2012, a premijeru četvrte generacije možemo očekivati u drugoj polovici sjedeće godine. Prve isporuke na europskim tržištima će uslijediti nedugo zatim, a izvedbe S3 i RS3 će stići tijekom 2020/2021.

To se vanjskog izgleda tiče novi će A3 biti usklađen s dizajnom recentnih audijevih noviteta, a dobar pokazatelj u kojem će smjeru A3 krenuti je i novi A1. U svakom slučaju ne treba očekivati nikakve radikalne poteze, već temeljito osvježenje i modernizaciju uspješne formule. Dodajmo i kako će novi A3 biti dostupan kao hatchback s petorim vratima te kao limuzina.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Nadalje, novi će A3 biti dimenzijama nešto veći što će se pak pozitivno odraziti na rast ponude prostora unutar putničke kabine, osobito na stražnjoj klupi. Veliki iskorak u unutrašnjosti će biti primjetan na kokpitu čiji će sastavni dio postati audijeva digitalna instrumentna ploča Virtual Cockpit uparena s većim središnjim zaslonom infotainmenta.

Općenito, kupcima će biti ponuđena bogatija i naprednija oprema s kojom će ovaj model konkurirati sličnim vozilima iz Mercedesa, BMW-a i sl. Posebno će to biti tako kada je riječ o sigurnosnim sustavima, odnosno sustavima pomoći vozaču kao što su održavanje vozila u prometnoj traci, prilagodljivi tempomat sa stop&go funkcijom, Traffic Jam Assist, Park Assist i sl.

Trenutni A3 je bio među prvim modelima Grupe VW koji se temeljio na modularnoj platformi MQB, a sljedeća generacija će nastaviti tim putem bazirajući se na unaprijeđenoj verziji te platforme. Istu će koristiti sljedeće generacije volkswagenovog Golfa i seatovog Leona, a njihov dolazak na tržište se također očekuje tijekom sljedeće godine.

Što se motorizacije tiče sasvim je izvjesno kako će novi A3 pokretati nekoliko benzinskih i dizelskih turbo motora, a kasnije se mogu očekivati i hibridne verzije, dok u potpunosti električna izvedba nije vjerojatna. Barem ne u prvim godinama ove generacije.

Najpopularniji izbor na tržištima općenito će vjerojatno biti 4-cilindrični benzinci obujma 1,5 i 2,0 litre snage između 150 i 230 KS. Ponudu dizelaša će činiti motori obujma 1,6 i 2,0 litre. Svi navedeni motori će biti upareni s ručnim 6-stupanjskim te 7-stupanjskim automatskim mjenjačima s dvije spojke, a ponudi bi se trebao naći i sustav pogona na sva četiri kotača.

Podijeli:
1