Novi Audi A1 – posljednja saznanja

Novi Audi A1 – posljednja saznanja

Audijev najmanji model će uskoro dobiti nasljednika. Točnije, nova generacija modela A1 bi javnosti trebala biti predstavljena na ovogodišnjem pariškom auto salonu, a početak prodaje se očekuje najkasnije u prvoj polovici sljedeće godine. Podsjetimo, ovaj je model prvi put na tržište stigao 2010. te je za svog proizvođača odigrao važnu ulogu u pokrivanju segmenta malih gradskih vozila.

Koliko je za sada poznato nova će se generacija vizualno odlikovati svježijim dizajnom s oštrijim linijama i čišćim površinama koje će sve zajedno oblikovati nešto agresivniji i smjeliji automobil. Glavne značajke recentnijih audijevih noviteta poput užih svjetala, poznate maske motora i sličnih detalja će biti prenijeti na novi A1 te dakako prilagođeni njegovim dimenzijama. Također, valja reći kako će kupcima biti dostupne razne mogućnosti personalizacije vozila kroz dvobojnu karoseriju jedinstvene naplatke, presvlake i sl. detalje.

Novi će se A1 temeljiti na VW-ovoj platformi MQB što bi trebalo dovesti do rasta vanjskih dimenzija, a isto tako i do povećanja ponude prostora unutar putničke kabine. Također, upotreba ove platforme i nove konstrukcije će dovesti do smanjenja mase te povećanja torzijske krutosti što će se osjetiti na upravljivosti i rafiniranosti vozila.

Putnici svakako mogu očekivati višu razinu kvalitete materijala i izrade, kao i bogatiju opremu koja će uključivati i digitalnu instrumentnu ploču. Također, u standardnoj i opcijskoj opremi će se nalaziti i cijeli niz sigurnosnih sustava i sustava pomoći vozaču, a sve u cilju pružanja najveće moguće zaštite te ostvarivanju vrhunskih rezultata na testovima sigurnosti.

Novi će A1 pokretati nekoliko turbo benzinskih i dizelskih motora, a ponudu će otvoriti turbo 1,0-litreni 3-cilindrični benzinac snage 115 KS. Slijedit će ga 1,5-litreni 4-cilindrični TFSI snage 150 KS te 2.0 TFSI snage do 250 KS u izvedbi S1. Nadalje, očekuje se kako će bi se u ponudi trebao naći i dizelski 1.6 unatoč trenutnom padu popularnosti dizelskih motora. S druge strne sigurno je kako će Audi s ovim modelom ponuditi CNG te hibridnu verziju, a moguće je i električna izvedba.

Dodajmo i kako će standard biti pogon na prednje kotače, a motori će biti upareni sa 6-stupanjskim ručnim te 7-stupanjskim automatskim DSG mjenjačima. Postoji i dobra mogućnost kako će u pojedinim izvedbama u opciji biti dostupan i pogon na sva četiri kotača.

Na kraju još dodajmo i da bi novi A1 trebao kupcima biti dostupan samo u karoserijskoj verziji s petorim vratima.

Podijeli:
1