Nova Opel Insignia stigla na hrvatsko tržište uz cijene od 183.900 kn

Nakon što smo se s novom Insignijom već detaljno upoznali u okviru međunarodne prezentacije održane krajem ožujka, ovaj atraktivni model iz D segmenta sada je dostupan i na našem tržištu.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Nakon osam uspješnih godina prve generacije i 930.000 prodanih primjeraka (te osvojene titute Europski automobil godine 2009.), nova Opel Insignija kreće u svoj, uvjereni smo, pobjednički pohod u kategoriji kako poslovnih tako i obiteljskih limuzina.
Nastala na dizajnerskim smjernicama koncepta Monza iz 2013, nova Insignia u limuzinskoj (5v) i karavanskoj izvedbi (Grand Sport i Sports Tourer) predstavlja iskorak za svog proizvođača kako prema pitanju stila, tako i prostranosti, ali i tehničkih osobina te opremljenosti.
Opel Insignia druge generacije, ovisno o odabranoj razini opreme, donosi detalje kao što su Head-up zaslon koji uz podatke navigacijskog sustava projicira i najbitnije informacije o vožnji, adaptivni tempomat koji putem radara aktivno prati udaljenost od vozila ispred, sustav automatskog kočenja u slučaju opasnosti, aktivnu pomoć pri držanju prometne trake te sustav za prepoznavanje pješaka.
Dakako, tu je i najnovija inačica već hvaljenih opelovih ergonomski naprednih AGR sjedala koja u višim razinama opremjenosti nude ventilaciju i masažu za vozača, a luksuz potpisuju i grijana stražnja (vanjska) sjedala, grijani obruč upravljača, električni grijač vjetrobranskog stakla te indukcijski punjač za mobilni telefon.
Uz očekivano bogat paket sigurnosne opreme nova Insignia nudi i jedinstvenu opelovu uslugu OnStar za automatsko povezivanje s Call-središtem Opela i automatsko dojavljivanje lokacije u slučaju teže prometne nezgode. Ovaj će sustav svoju premijeru na hrvatskom tržištu imati uskoro te ćemo nakon domaće prezentacije objaviti sve detalje vezane uz Opel OnStar.
Opel Insignia druge generacije napravljena je na posve novoj platformi Epsilon 2 koja je omogućila optimiziranje prostora ali i mase vozila koja je sada, u prosjeku, niža za 175 kg u slučaju limuzine te 200 kg kod modela Sports Tourer koji ujedno nudi i 130 dm3 više prostora u prtljažniku (u usporedbi s prethodnom generacijom).
Ponuda pogonskih strojeva Insignije kreće se u rasponu snage od 140 do 260 KS u slučaju benzinskih motora te između 110 i 170 KS za dizelske agregate. Uz vrhunski benzinski motor 2.0 Turbo snage od 260 KS tu je i novi 1,5-litreni turbo, dok dizelaši imaju obujam od 1,6 i 2,0 litre. Također, novost predstavlja i automatski 8-stupanjski mjenjač smanjenih dimenzija i mase s bržim odzivom.
Prilagodljivo podvozje FlexRide nove Insignije ne samo da nudi višu razinu udobnosti već i daleko naprednija vozna svojstva uz vrhunske performanse u zavojima i smanjeno naginjanje karoserije. Izvedba s pogonom na sva četiri kotača opremljena je i sustavom raspodjele okretnog momenta koji obuhvaća modul Twinster s dvije aktivne spojke na stražnjoj osovini. Ovakav Torque-vectoring jamči stalnu isporuku okretnog momenta u svim uvjetima vožnje i na svim podlogama.
Konačno, tu je i nova generacija glavnih svjetala IntelliLux LED Matrix koja imaju doseg osvjetljavanja od rekordnih 400 m.
Početna izvedba nove Insignije, 1.5 Turbo (140 KS) uz cijenu od 183.900 kn donosi detalje opreme kao što su prednja kamera Opel Eye, klima uređaj, 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir, Bluetooth, pokretanje motora bez ključa, ESP i 6 zračnih jastuka itd.
Najveći interes kupaca, pak, Opel na našem tržištu očekuje od dizelske izvedbe 1.6 (136 KS) Edition Plus vrijedne 200.000 kn koja donosi i 2-zonski kima uređaj, svjetla za maglu, senzor za kišu, parkirne senzore, 17-colne alu-naplatke…
Također, jednako popularna zasigurno će biti izvedba s dizelskim 2-litrenim motorom (170 KS) Innovation Plus vrijedna 249.000 kn koja donosi i LED Matrix glavna svjetla, interijer u kombinaciji tkanine i kože, tri USB priključka te 18-colne alu-naplatke.
– – –
Više o novoj Opel Insigniji potražite u izvještaju s međunarodne prezentacije
Posjetite stranice Opela u Hrvatskoj