Nova Mazda3 stigla u Los Angeles

Nova Mazda3 stigla u Los Angeles

Japanski je proizvođač pred otvaranje auto salona u Los Angelesu predstavio novu generaciju svog kompaktnog modela, odnosno novu Mazdu3. Iz Mazde poručuju kako će dolaskom ovog automobila na tržište započeti nova era ovog proizvođača.

Velika važnost nove trojke je u činjenici kako se radi o prvom automobilu koji će se temeljiti na novoj platformi Skyactiv-Vehicle Architecture te prvom kojeg će pokretati novi Skyactiv-X benzinski motori. Potonji su posebni po tome što koriste sustav SSCI (Spark-Controlled Compression Ignition), a to mu omogućuje da svojim korisnicima ponudi “kombinaciju najboljih osobina dizelskih i benzinskih motora.”

Što se vanjštine tiče nova Mazda3 predstavlja posljednju interpretaciju mazdinog dizajnerskog izričaja Kodo, a sam proizvođač tvrdi kako je riječ o ekstremno jednostavnom dizajnu koji naglašava kretanje, a u isto vrijeme automobil je elegantan i upečatljiv. U osnovi obje verzije, hatchback i limuzina, se podosta oslanjaju na svoje prethodnike, a kod limuzine je vidljiv utjecaj studije Vision Coupe.

Novosti interijera su puno značajnije, a unutrašnjost ostavlja dojam veće kvalitete i razine opremljenosti nego što je to bio slučaj kod prethodnika. Glavnu odliku dizajna čini pristup manje je više pa je kokpit minimalistički uređen, a posebno se ističu trokraki sportski upravljač, 8,8-inčni središnji zaslon infotainmenta, razni ukrasni elementi i sl. Upravljač nudi dodatne mogućnosti podešenja, središnji naslon za ruke je dulji, a promijenjen je i položaj držača za čaše.

Pod poklopcem motora će se nalazi nekoliko pogonskih strojeva čija će dostupnost ovisiti o dotičnom tržištu. Ukupno gledajući ponudu će činiti dotjerani benzinski Skyactiv-G motori obujma 1,5, 2.0 i 2,5 litara te Skyactiv-D 1,8-litreni dizel. Svi će biti upareni sa 6-stupansjkim ručnim, odnosno 6-stupanjskim automatskim mjenjačima.

Za sada nema konkretnih informacija o Skyacitv-X motoru, no prvi bi se u ponudi trebao pojaviti 2,0-litreni motor snage oko 190 KS i najvećeg okretnog momenta od oko 230 Nm. Ovaj bi motor trebao biti uparen s novim sustavom M Hybrid koji će omogućiti “dodatno smanjenje potrošnje i veći stupanj uživanja u vožnji.”

Nadalje, ovaj će model biti dostupan s unaprijeđenim i-Activ sustavom pogona na sva četiri kotača koji surađuje s novim sustavom G-Vectoring Control koji je nedavno debitirao s modelom CX-5. Također, tu je novi ovjes, kao i bogata ponuda razinih sigurnosnih sustava i sustava pomoći vozaču, uključujući i sustav Cruising & Traffic Support koji može automatski ubrzati, usporiti i upravljati automobilom tijekom prometnih gužvi. Tu je i novi sustav Driver Monitoring koji infracrvenom kamerom nadzire vozača, a ako primijeti nedostatak budnosti ili pozornosti oglasit će se zvučnim upozorenjem.

Podijeli:
1