Nova Honda Civic Type R vratila titulu rekordera Nürburgringa

Otprilike godinu dana nakon što mu je Volkswagen Golf GTI Clubsport oteo titulu najbržeg automobila s prednjim pogonom na legendarnoj njemačkoj stazi Nürburgring, novi je Civic Type R vratio titulu Ring Kinga s vremenom od 7 minuta i 43,8 sekundi.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Riječ je o rezultatu s kojim je novi Civic Type R za malo više od tri sekunde brži od njemačkog rivala te skoro sedam sekundi brži od svog prethodnika. Za rekordnu vožnju Honda je koristila predprodukcijski model koji “tehnički odgovara konačnoj produkcijskoj verziji”.
Rekorder je nadalje bio opremljen sigurnosnim kavezom koji navodno nije doprinio većoj krutosti vozila, a kako bi se kompenzirala dodatna masa uklonjeni su stražnja klupa i infotainment sustav. Vrijedna spomena je činjenica da su se na automobilu nalazile gume podobne za cestovnu upotrebu.
U Hondi kažu da je novi Civic Type R bio brži kroz zavoje jer ima širi trag kotača, dulji međuosovinski razmak, novi multi-link ovjes otraga i naprednija aerodinamička svojstva koji su svi zajedno povećali stabilnost vozila.
Na kraju podsjetimo da novi Civic Type R pokreće 2,0-litreni VTEC turbobenzinski 4-cilindrični motor snage 320 KS te najvećeg okretnog momenta od 400 Nm koji je uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača. Za sada nije poznato koliko mu je potrebno za ubrzanje do 100 km/h, no to je vrijeme svakako kraće od prethodnikovih 5,7 sekundi.
Proizvodnja kreće uskoro u hondinim pogonima u Swindonu u Velikoj Britaniji, a do jeseni ćemo vjerojatno saznati hoće li novi Civic Type R zadržati svoju titulu pred naletom novog Meganea RS, odnosno još jednog modela “opsjednutog” Nürburgringom.