Nova Ford Puma stigla u Hrvatsku, cijene kreću od 159.990 kn

Nova Ford Puma stigla u Hrvatsku, cijene kreću od 159.990 kn

Nova Ford Puma dio je ambicioznog plana elektrifikacije osobnih i gospodarskih Ford vozila, donosi hibridnu tehnlogiju EcoBoost i niz inovativnih rješenja uz petogodišnje jamstvo

Ford je objavio da je njihova nova Puma stigla na hrvatsko tržište u tri inačice: s 1.0 EcoBoost benzinskim motorom od 125 KS te hibridnim mHEV motorima od 125 KS i 155 KS. Dodatno, na jesen se očekuje i dolazak 1.0 EcoBoost motora s 95 KS te dizelskog 1.5 od 120 KS. Nova Ford Puma, osim što donosi učinkovitost blagog hibrida, pruža i najveći prtljažni prostor u klasi.

Kad je riječ o vanjskom izgledu, Puma otvara novo poglavlje Fordovog dizajnerskog identiteta sa stilskim značajkama koje uključuju prepoznatljiva prednja svjetla i atletske linije. SUV-ovske proporcije donose povišeni položaj u vožnji te prostran prtljažnik koji je s kapacitetom od 456 litara vodeći u klasi.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Napredne tehnologije pomoći vozaču koje nude jednostavnije i manje stresno iskustvo vožnje uključuju: prilagodljivi tempomat sa sustavom Stop&Go, sustave prepoznavanja ograničenja brzine i zadržavanja u voznom traku za ugodnu vožnju autocestom i vožnju u stani-kreni ritmu, te novi sustav koji vozača informira o lokalnim opasnostima, obavještava ga o opasnim situacijama na cesti ispred njega prije nego što ih vozač vidi ili senzori prepoznaju.

Tehnološki napredni pogonski sklop

EcoBoost Hybrid tehnologija poboljšava Pumin 1.0-litreni EcoBoost benzinski motor s integriranim starterom/generatorom (BISG) od 11,5 kW. Zamijenivši standardni alternator, BISG omogućava oporavak i skladištenje energije koja se obično gubi tijekom kočenja i usporavanja, kako bi se napunila 48-voltna litij-ionska zrakom hlađena baterija.

Nudi se u inačicama od 125 KS i 155 KS, a inteligentni, samoregulirajući blagi hibridni sustav kontinuirano prati kako se vozilo koristi kako bi se utvrdilo kada i kako intenzivno napuniti bateriju za optimalnu korist i kada iskoristiti pohranjenu energiju baterije. BISG je također omogućio Fordovim inženjerima da smanje omjer kompresije 1,0-litrenog EcoBoost motora i dodaju veći turbopunjač za više snage, ublaživanjem “turbo rupe” korištenjem dopune okretnog momenta.

Pumini hibridni pogonski agregati imaju i sustav deaktivacije cilindra za motor s tri cilindra, koji automatski isključuje jedan cilindar motora kada mu nije potreban puni kapacitet, primjerice pri usporavanju ili krstarenju. Sustav može isključiti ili ponovno uključiti jedan cilindar u 14 milisekundi.

1,0-litreni EcoBoost motor od 125 KS nudi prosječnu potrošnju od 5,7 l/100 km prema WLTP ciklusu i 4,5 l/100 km prema NEDC-u.

Oprema

Različite varijante opreme uključuju sportsku Pumu ST-Line, stilski izražajnu Pumu Titanium, profinjenu Puma Titanium X opremu i luksuznu Puma ST-Line X Vignale varijantu.

Puma ST-Line inspiriran je sportskim Ford Performance odjelom i nudi 18-inčne standardne ili 19-inčne opcijske crne metalne mat naplatke i sportski ovjes s posebno podešenim oprugama i amortizerima. Sprijeda, ST-Line rešetka sadrži mat crne elemente i obrube u visokom sjaju, kao i opcijski veći, funkcionalni krovni spojler.

Temeljen na sportskoj Puma ST-Line opremi, Puma ST-Line X Vignale donosi još aluminijsku gornju rešetku, crnu donju rešetku, donji stražnji branik u boji karoserije i veliki stražnji spojler. Standardna oprema uključuje LED prednja svjetla, kožna sjedala Windsor, kožni upravljač Manacor, vrhunski B&O Sound System i Ford KeyFree sustav.

Vanjština Puma Titanium X ukrašena je 18-inčnim biserno sivim lakometalnim naplacima s 10 krakova i jedinstvenim kromiranim i sjajnim crnim sjajnim detaljima na maski hladnjaka, bokovima i okvirima svjetla za maglu. Stražnji difuzor i zaštitna podnica su u metalno sivoj boji. Grijani retrovizori u boji karoserije uključuju integrirane pokazivače smjera i svjetla koja osvjetljavaju tlo pored vrata kada se ona otvore.

Sigurnost

Puma koristi 12 ultrazvučnih senzora, tri radara i dvije kamere smještene oko automobila u sklopu Ford Co-Pilot360 tehnologije koje poboljšavaju zaštitu, vožnju i parkiranje, a dizajnirani su tako da vozačko iskustvo učine ugodnijim, manje zahtjevnim i sigurnijim.

Prilagodljivi tempomat sa sustavom Stop & Go, prepoznavanjem ograničenja brzine i zadržavanjem u prometnom traku pomoći će vozilu da održava ugodnu udaljenost od vozila ispred. Funkcije Stop & Go i zadržavanje u prometnom traku dostupne su samo u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Nova funkcija informiranja o lokalnoj opasnosti omogućuje putem ugrađenog FordPass Connect modema primanje obavijesti o opasnoj situaciji na cesti ispred vas, čak i ako je incident nije vidljiv zbog zavoja ili vozila ispred.

Sustav asistencije protiv sudara (Pre-Collision Assist) s funkcijom aktivnog kočenja može prepoznati ljude koji se nalaze na cesti ili blizu ceste ispred vozila i one koji bi mogli proći iza vozila. Tu su i Sustav izbjegavanja sudara (Evasive Steering Assist) te Sustav upozorenja o pogrešnom smjeru (Wrong Way Alert).

Puma je od neovisnog Euro NCAP-a dobila maksimalnih 5 zvjezdica za sigurnost, uz maksimalne ocjene za bočni sudar.

Cijene u Hrvatskoj

Nova Puma na hrvatsko tržište dolazi s izvanrednim 1.0 EcoBoost benzinskim motorom 125 KS te hibridnim mHEV motorima 125 KS i 155 KS. Cijena nove Ford Pume u sadašnjoj ponudi kreće od 159.990 kn (s PDV-om i PPMV-om) za 1.0 Ecoboost 125 KS M6 FWD Groove model. Na jesen se očekuje i dolazak 1.0 Ecoboost motora 95 KS te dizelskog 1.5 120 KS.

Podijeli:
1