Nova BMW serija 1 – posljednja saznanja

Nova BMW serija 1 – posljednja saznanja

Najveća novost kod sljedeće generacije serije 1 će biti ona da će ovaj model imati pogon na prednje kotače te time izgubiti jednu od svojih neprepoznatljivijih značajki. Naime, nova platforme i potreba da se ista upotrijebi u što više vozila kako bi se raspodijelili troškovi te činjenica relativne skučenosti na stražnjoj klupi trenutne serije 1 su presudili stražnjem pogonu.

Točnije, BMW će za novu seriju 1 iskoristiti svoju novu platformu FAAR koja će omogućiti smanjenje mase, povećanje prostora te ugradnju električnih i elektrificiranih pogonski sklopova. Također izvori iz BMW-a tvrde da će njenom upotrebom razina agilnosti i voznih sposobnosti ovog vozila biti podignuta na još višu razinu. Dakako u ponudi će se nalaziti izvedbe dostupne i s pogonom na sva četiri kotača, kao što je to bio slučaj i do sada.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Nadalje, novu seriju 1 će pokretati nekoliko 1,5-litrenih 3-cilindričnih i 2,0-litrenih 4-cilindričnih turbo benzinskih i dizelskih motora uparenih sa 6-stupanjskim ručnim i 8-stupanjskim automatskim mjenjačima te spomenutim pogonom na prednje i na sva četiri kotača. U ponudi će se naći i barem dvije hibridne izvedbe, od kojih bi jedna trebala biti plug-in hibridna s električnom autonomijom većom od 50 km.

Pogon na stražnje kotače će slijediti i 6-cilindrični modeli, odnosno 6-cilindrični motor će biti zamijenjen 2,0-litrenom 4-cilindričnom jedinicom snage preko 300 KS uparenom s xDrive pogonom na sva četiri kotača. Očekuje se da će dotična izvedba nositi oznaku M130i ili M140i xDrive.

S novom serijom 1 BMW bi mogao slijediti trend izostavljanje karoserijske verzije s trima vratima pa bi kupcima mogao biti dostupan samo hatchback s petorim vratima. Što se dizajna općenito tiče nova serija 1 bi trebala postati proporcijama nešto bliža konkurenciji u smislu nešto kraćeg poklopca motora, a vanjski izgled će uglavnom slijediti ostatak recentnije BMW-ove ponude te biti nešto oštrijih linija.

Unutrašnjost će biti prostranije, posebice otraga, dok će uređenje interijera, a tu prvenstveno mislimo na prednju armaturu, odnosno kokpit uvelike nalikovati na ono iz modela X2. Isti će model ustvari biti uzor i za vanjštinu.

Premijera nove serije 1 se navodno može očekviati najranije u drugoj polovici ove godine, npr. u Parizu, odnosno najkasnije početkom 2019, npr. u Ženevi. M Performance model bi trebao slijediti nekih šest do dvanaest mjeseci kasnije.

Podijeli:
1