Nissan redizajnirao logotip za novo, digitalno doba

Nissan redizajnirao logotip za novo, digitalno doba

Dosadašnji izgled Nissanovog logotipa prilagođen je za digitalno doba. Ostaje vjeran tradiciji, ali i označava zaokret marke prema budućnosti

Nissanov logotip posljednjih je 20 godina bio simbol vozila, djelovao je kao znak raspoznavanja, te, kako sami kažu, odražavao filozofiju osnivača Yoshisukea Aikawe koja glasi “Ako je vaše uvjerenje čvrsto i nepokolebljivo, prodrijet će čak i u Sunce”.

Nakon dvadeset godina, predstavljena je njegova nova verzija, prilagođena digitalnom dobu. Novi Nissanov logotip dijelom ostaje vjeran tradiciji, a dijelom odražava značajne promjene koje su se tijekom posljednja dva desetljeća zbile u našem društvu. Prepoznatljivi logotip obnovljen je kako bi označio zaokret marke prema budućnosti i njezinu neprekidnu povezanost s vlastitim bogatim nasljeđem i tradicijom inovacije.

Kako je nastao novi logotip

Sve je počelo još 2017. kada je Alfonso Albaisa, potpredsjednik Nissanova globalnog odjela za dizajn, krenuo istraživati nove mogućnosti vizualnog identiteta marke i izgleda logotipa. Zadužio je dizajnerski tim da ispita sve mogućnosti novog dizajna, počevši od neznatnih preinaka do potpune obnove izgleda.

Tijekom sljedeće dvije godine dizajnerski tim marljivo je skicirao i razvijao nekoliko verzija logotipa, imajući na umu Aikawine riječi: “Budite strastveni, budite inovativni, usudite se izazvati.”

Tim je morao ispitati nekoliko varijabli, uključujući i odluku da na budućim električnim modelima logotip bude osvijetljen, donesenu u ranoj fazi razvoja. To je donijelo određene tehničke izazove. Na primjer, bilo je potrebno pažljivo procijeniti debljinu vanjskog ruba logotipa kako bi djelovao upečatljivo kada se osvijetli, kao i osigurati da bude usklađen s vladinim propisima u pogledu osvijetljenih dijelova automobila. Logotip je trebao ostavljati snažan dojam i kada nije osvijetljen, primjerice u tiskanom ili digitalnom izdanju.

Nakon brojnih skica i nekoliko maketa, stvoren je dvodimenzionalni logotip kakav je predstavljen na novom električnom modelu, SUV-u Ariya.

Novi dizajn omogućio je prijelaz iz krutog industrijskog dizajna u profinjen i topao dizajn s digitalnim potencijalom. Njime se označava evolucija Nissana kao pružatelja naprednih usluga mobilnosti, a ne samo proizvođača tradicionalnih automobila, poruka je koju kompanija ovom promjenom želi poslati.

Podijeli:
1