Nissan 370Z i GT-R će dobiti elektrificirane nasljednike

Nissan 370Z i GT-R će dobiti elektrificirane nasljednike

Već neko vrijeme znamo kako u Nissanu razmatraju mogućnost elektrifikacije pogonskih sklopova svojih sportskih modela, a sada je jedan od visoko pozicioniranih nissanovih službenika potvrdio kako će njihov razvoj uistinu ići u tom smjeru.

Točnije, Nissan do 2022. planira elektrificirati oko 40% svoje ponude na europskim tržištima, a to uključuje i nasljednike modela 370Z i GT-R. Jean-Piere Diernaz, šef marketinga, je tako izjavio kako elektrifikacija pogonskih sklopoa i sportski automobili nisu suprotstavljeni pojmovi. Štoviše, baterije i električne motore je “lakše prebacivati od jedne do druge platforme iz jednog segmenta u drugi, nego što je to slučaj s konvencionalnim pogonima.”

U elektrifikaciji pogonskih sklopova sportskih automobila Nissan se namjerava koristiti znanjem i tehnologijom iz Formule E, kao i iskustvima svojih partnera Renault, Mitsubishija te Mercedesa. Ovi proizvođači već dijele dobar dio svoje tehnologije pa se isto očekuje i u “električnoj eri.”

Nadalje, Diernaz je za nasljednika modela 370Z rekao da nije pitanje “hoće li” već “kada će” stići na tržište. Razvoj i dalje traje, a navodno još uvijek nije donijeta konačna odluka kada će doći do jegova predstavljanja i lansiranja na tržište. U svakom slučaju, sportski automobili su “dio identiteta” ovog proizvođača i njih će svakako biti.

Što se nasljednika modela GT-R tiče Diernaz je potvrdio kako će razvoj tog automobila biti povjeren isključivo nissanovim stručnjacima te da će se temeljiti na jedinstvenoj nissanovoj tehnologiji. Trenutna generacija sasvim jasno pokazuje da je Nissan više no sposoban za razvoj odličnog sportskog automobila pa uspješnu formulu nema potrebe mijenjati. Diernazovim riječima:”GT-R je GT-R. To je Nissan. Mora ostati isključivo Nissan.”

Za novi GT-R također nije poznato kada bi se trebao pojaviti na tržištu, ali će kao i nasljednik modela 370Z imati elektrificirani pogonski sklop.

1