Nick Heidfeld “uštimava” Pininfarinu Battista prije serijske proizvodnje

Nick Heidfeld “uštimava” Pininfarinu Battista prije serijske proizvodnje

Bivši vozač Formule 1 i mnogih drugih trkaćih serija aktivno sudjeluje u razvoju prvog električnog hiperautomobila koji će na tržište stići pod markom Automobili Pininfarina

U tehničkom centru i Porscheovoj testnoj trkaćoj stazi Nardò u Italiji obavlja se testiranje električnog hiperautomobila Pininfarina Battista, na kojima inženjeri obavljaju fino podešavanje automobila. Ovaj je automobil “brat blizanac” Rimčevog novog modela C_Two, a u Svetoj Nedelji će se proizvesti po 150 šasija i pogonskih sklopova za svaki od tih modela. Razlika će ipak biti, i to ne samo u imenu – talijanska kompanija će biti zadužena za prilagodbu Rimčeve tehnologije svojim potrebama pa će automobili “iznutra” biti prilično različiti.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

U najnovijem ciklusu testiranja prototipa Battiste u Nardu kompanijskim se inženjerima i testnim vozačima priključio i bivši vozač Formule 1, Nick Heidfeld. Nijemac je iz prve ruke osjetio kako je to imati na raspolaganju gotovo 2.000 konjskih snaga iz elektromotora i uspješno ih prenijeti na cestu. O svojim dojmovima nakon pokusnih je vožnji izjavio: “Zaista me iznenadilo kako se Battista prirodno ponaša na stazi. Ovdje stvaramo GT hiperautomobil u kojem će se moći uživati pri svim brzinama, a ovdje u Nardu postigli smo iznimnu kontrolu i brzine koje se mogu postizati u zavojima.”

Prototip nadmašio očekivanja

Osim što radi kao pokusni vozač, Heidfeld je od početka uključen u razvoj Pininfarinine inačice Rimčevog C_Two. Od 2019. godine surađuje s dizajnerima i inženjerima kako bi im dao svoje povratne informacije o ergonomiji, na temelju iskustva u pravom prototipu. Njegovo 25-godišnje iskustvo u vožnji najrazličitijih trkaćih automobila i bolida uvelike doprinosi usavršavanju postavki Battistine šasije i kalibraciji softvera. Iz Pininfarine najavljuju kako bi serijska proizvodnja trebala započeti u njihovim pogonima u Italiji ovoga ljeta.

Trenutačni prototip, za čijim upravljačem ovih dana sjedi Heidfeld, testira se na oko 80% mogućnosti koje će imati finalni model. U toj su fazi torque vectoring i kontrola trakcije korišteni minimalno, a Nijemac kaže kako i dalje osjeća da automobil ima još “gripa” koji se može iskoristiti. “Iskreno, vožnja prototipa Battiste daleko je nadmašila moja očekivanja”, zaključio je.

Kratki video o Heidfeldovoj avanturi s Battistom možete vidjeti u nastavku. U njemu je podijelio i neke svoje dojmove o upravljanju, preciznosti i sportskim gumama (Michelin Pilot Sport Cup 2R) na kojima se vozilo testira.

Podijeli:
1