Mythos: Mercedes ekskluzivniji i od Maybacha

Mythos: Mercedes ekskluzivniji i od Maybacha

Mercedes-Benz najavio je kako će lansirati novu podmarku vozila, koja će se proizvoditi u vrlo ograničenim količinama i trebala bi biti još privlačnija kolekcionarima luksuznih automobila

Dugoročna je ambicija kompanije Mercedes-Benz postati najvrjednija marka za luksuzna vozila na svijetu, potvrđeno je to ovih dana najavom da će asortiman najviše klase pod značkom trokrake zvijezde biti značajno promijenjen. Luksuzni automobili Mercedesa ubuduće će se dijeliti u tri luksuzna razreda: Top-End Luxury, Core Luxury te Entry Luxury.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Krenimo s donje razine – Entry Luxury segment bit će “ulazni” u klasu luksuznih vozila, a automobili te vrste bit će vođeni konceptom VISION EQXX. Bit će ih tek četiri. Srednji razred, Core Luxury, predvodit će nova E-klasa, kao i novo električno vozilo slične klase samo za kinesko tržište.

Za one kojima je Maybach jeftin…

Najvišu razinu luksuza, Top-End Luxury, popunjavat će električna limuzina EQS, njezina varijanta EQS SUV, svi modeli pod markama Mercedes-AMG i Mercedes-Maybach, S-klasa, G-klasa te GLS. Neki od njih dobit će i najekskluzivniji mogući tretman te će se prodavati pod markom MYTHOS Series. Bit će elektrificirani, potpuno personalizirani prema željama kupaca i kao takvi će biti namijenjeni isključivo kolekcionarima koji si mogu i žele priuštiti vrlo ekskluzivne modele.

Mercedes Mythos pozicionira kao vozila za “najposvećenije entuzijaste i kolekcionare Mercedes-Benza”, a s javnošću su podijelili tek siluetu modela koji bi trebao biti prvi u ponudi. Bit će to cestovna jurilica, dvosjed kabriolet zasnovan na aktualnom modelu Mercedes-AMG SL. Kad je riječ o dodatnoj opremi, završnoj obradi i ostalim dodacima, linija Mythos bit će čak i više pozicionirana od trenutačnog pojma za luksuzna vozila, Maybacha. Isto tako, proizvodit će se u još manjim količinama od Maybacha.

Do 2026. godine ova bi linija trebala nositi čak 60% prodaje Mercedesa, čime se taj proizvođač želi pozicionirati kao marka u najvišem cjenovnom segmentu. S time je u skladu i plan o podizanju operativne dobiti na 14% do sredine desetljeća.

Podijeli:
1