Mobilize Duo planirani je nasljednik Renaulta Twizy

Mobilize Duo planirani je nasljednik Renaulta Twizy

Električni četverocikl za urbane sredine najvjerojatnije nećete trebati kupiti već će ga biti moguće unajmiti, a na ulicama bi se trebao pojaviti krajem sljedeće godine

Renault će na salonu automobila u Parizu službeno predstaviti novo vozilo nastalo pod njihovim brandom za električna vozila budućnosti, Mobilize. Ovaj maleni gradski četverocikl nazvali su Mobilize Duo i namijenili ga isključivo prometovanju po velikim urbanim sredinama, zonama u kojima je ograničeno (ili će to tek biti) kretanje vozila koja zagađuju zrak, uz izbjegavanje gužvi i lako manevriranje po uskim ulicama. Duo će tako biti svojevrsni nasljednik Renaulta Twizy, uz nekoliko zanimljivih noviteta.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Pokretat će ga potpuno električni pogon, a elektromotor na stražnjoj osovini omogućit će mu najvišu brzinu od 45 ili 80 km/h. Samim time, slabija će verzija moći biti registrirana kao moped, pa će je moći voziti i mlađi od 18 godina (ovisno o lokalnim propisima), dok će za snažniji trebati vozačka dozvola B kategorije. Predviđeni doseg s jednim punjenjem baterija bit će 140 kilometara, sasvim dovoljno i za više dana prometovanja po gradu.

Inspiraciju za izgled Dua dizajneri su dobili iz videoigara 1980-ih i ’90-ih godina, a pokušali su zadržati moderan mladenački duh uz karoseriju “otpornu na grad”. To znači da je ona načinjena od plastičnih panela, načinjenih od polipropilena u boji. Nema, dakle, završnog premaza koji bi se mogao izgrebati, pa manja oštećenja “limarije” neće biti vidljiva. K tome, kako bi se smanjili troškovi, prednji i stražnji odbojnici identični su. Čak 95% iskorištenih materijala na kraju životnog ciklusa ovog vozila bit će moguće reciklirati.

Vrata se otvaraju prema gore, kako bi vozač i putnik (koji sjedi iza vozača) mogli ući i izići čak i u uskim prostorima, ali i kako otvaranje vrata ne bi ugrozilo pješake i bicikliste. U jednostavnom interijeru ističu se tek središnji zaslon, na ploči ravnih bridova, kao i držač za mobitel.

Mobilize je pripremio i teretnu verziju, nazvanu Bento – s ugrađenim prtljažnikom zapremnine čak 700 litara, koji će biti idealan za gradsku dostavu. Oba modela bit će na tržištu do kraja sljedeće godine, primarno namijenjeni kompanijama koje će ih koristiti za dostavu ili iznajmljivati, iako će se prodavati i privatnim korisnicima. O cijeni i ostalim karakteristikama za sada nema dodatnih informacija.

Podijeli:
1