Mercedes predstavio novi GLE Coupe i AMG-ov GLE 53 Coupe

Mercedes predstavio novi GLE Coupe i AMG-ov GLE 53 Coupe

Mercedes je pred frankfurtsku premijeru odlučio predstaviti nove izvedbe modela GLE Coupe, u standardnoj i AMG GLE 53 Coupe verziji. Podsjetimo, riječ je o mercedesovom konkurentu BMW-ovom X6, a njegov nova generacija donosi razne tehničke i vizualne novosti u odnosu na raniji model. Dakako, osnova cijele priče je standardni GLE.

Glavne razlike vanjštine su odvažnija i istaknutija maska motora, redizajnirana prednja i stražnja svjetla, položenije vjetrobransko staklo, novi setovi kotača veličine između 19 i 22 cola, osvježeni blatobrani, dotjerani aero paket, novi završeci ispuha, dinamičnija linija krova i sl. U odnosu na svog prethodnika, novi GLE Coupe je 39 mm duži, 7 mm širi i ima 20 mm dulji međuosovinski razmak. Recimo da je Coupe i dalje za 60 mm kraći od standardnog GLE-a.

Kabina je velikim dijelom preuzeta od modela GLE, a najviše se ističe 12,3-inčni digitalna instrumenta ploča kao i odgovarajući 12,3-inčni središnji zaslon infotainmenta. Model se također isporučuje sa sportskim upravljačem omotanim kožom, sportskim sjedalima i Artico (umjetnom kožom) presvlakama prednje armature.

Poboljšanja u unutrašnjosti se tu ne završavaju jer Mercedes kaže da su malo veće dimenzije rezultirale osjetno većom ponudom prostora unutar automobila. Rezultat je kabinom u kojoj se “udobno može smjestiti do pet osoba.”

Dodajmo i da prtljažnik nudi zapreminu od 655 litara, a preklapanjem naslona stražnjih sjedala obujam prtljažnog prostora raste na 1.790 litara. Dovoljno je to da iz Mercedesa kaže kako je GLE Coupe na ovom području predvodnik u svom segmentu.

Na europskim tržištima GLE Coupe će biti dostupan sa 6-cilindričnim dizelskim motorom u dvije izvedbe različite snage. Prvi je model GLE Coupe 350 d 4Matic snage 200 kW, odnosno 272 KS te najvećeg okretnog momenta od 600 Nm. Drugi je model GLE Coupe 400 d 4Matic koji razvija snagu od 330 KS i najveći okretni moment od 700 Nm. Oba modela su standardno opremljena s 9G-Tronic automatskim 9-stupanjskim mjenjačem te pogonom na sva četiri kotača.

Benzinski dio ponude će za sada činiti samo GLE 53 Coupe. Ovaj će automobil pokretati blagi hibrid s 3,0-litrenim turbo 6-cilindrični motorom snage 320 kW, odnosno 435 KS te najvećim okretnim momentom od 521 Nm. Tu je i EQ Boost susstav koji može kratkotrajno isporučiti dodatnih 16 kW (21 KS) snage i 250 Nm okretnog momenta. GLE 53 Coupe može ubrzati do 100 km/h za 5,3 sekunde, a najvćea mu je brzina elektronički ograničena na 250 km/h.

Osnovni modeli dolaze sa standardnim čeličnim ovjesom koji je “sportski podešen”, a kupci mogu izabrati i opcijski Airmatic ili E-Active Body Control ovjes. Potonji je nadogradnja na Airmatic, a u Mercedesu kažu da je to jedini sustav na tržištu kod kojeg se mogu prilagođavati opruge i amortizeri pojedinačno na svakom kotaču.

GLE 53 Coupe dolazi sa standardnim AMG Ride Control + zračnim ovjesom koji obećava udobnost i veliku agilnost. Ovaj model dolazi i sa sportskim upravljačem, snažnim kočnicama te AMG Performance 4MATIC + sustavom pogona na sve kotače koji jamči optimalnu raspodjelu momenta u svakom trenutku.

Prve isporuke su zakazane za proljeće sljedeće godine.

Podijeli:
1