Mercedes-Benz predstavio novo Eksperimentalno sigurnosno vozila

Mercedes-Benz predstavio novo Eksperimentalno sigurnosno vozila

Mercedes-Benz je predstavio novi koncept pod nazivom Experimental Safety Vehicle (ESV – eksperimentalno sigurnosno vozilo). Javnost će se s ESV-om moći pobliže upoznati na službenoj premijeri na ESV konvenciji u Nizozemskoj ovog lipnja te ovogodišnjem izdanju frankfurtskog auto salona u rujnu.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

ESV se temelji na najnovijem GLE-u i nudi nam dobar uvid u buduće sigurnosne tehnologije koje će se ugrađivati u buduća mercedesova vozila. Neka će se sigurnosna rješenja naći u prometu prije, a neka kasnije, no svaki sustav je namijenjen povećanju sigurnosti i na svakom se nastavlja daljnji rad.

Konkretnije, njemački proizvođač je opremio ovaj automobil sustavom autonomnog upravljanja. Kada automobil sam upravlja tada se papučice i upravljač uvlače u prednju armaturu kako bi se smanjila mogućnost nastanka ozljeda u slučaju sudara. S obzirom da se upravljač uvlači, Mercedes je ESV opremio i dodatnim zračnim jastukom u prednjoj armaturi, a pojasevi su ugrađeni u sjedala.

ESV je posebno prilagođeno za povećanju sigurnost djece u vozilu pa je opremljeno sustavom Pre-Safe Child. Njegov doprinos sigurnosti se očituje u predzatezanju sigurnosnog pojasa dječje sjedalice te automatskom proširenju bočnih zaštitnih elemenata sjedalice prije samog sudara. Sustav također nadzire i vitalne znakove djeteta.

Napredni sustav Active Brake Assist sada ože bolja detektirati pješake i bicikliste, a ako ustanovi de je nalet neminovan, upozorit će vozača zvučnim i vizualnim signalima. Ako vozač ne reagira na vrijeme vozilo će samo započeti s kočenjem. Mercedes je također poboljšao svoj ustav upozorenja na bočni promet te a upario sa sustavom autonomnog kočenja.

ESV je opremljen i sa sustavima koji dodatno podižu razinu sigurnosti oko vozila Primjerice u prednjoj maski se nalazi projektor koji pješake informira o smjeru kretanja vozila te o tome namjerava li vozilo stati ili ne. Mercedesovi stručnjaci su zamislili i malog robota koji bi se automatski mogao izaći iz stražnjeg dijela vozila nakon prometnog incidenta i postaviti se na cestu kao sigurnosni trokut. Tu je i trokut na krovu vozila, a stražnje staklo može djelovati kao zaslon za komunikaciju s drugim sudionicima u prometu.

Podijeli:
1