Megane R.S. Ultime posljednji je model iz linije Renault Sport

Renault je otkrio posebno izdanje modela Megane R.S., kojim slavi bogatu povijest francuskih sportskih kompakata. Kolekcionarski je ovo model i posljednja inačica linije, čiji počeci sežu u 2003. godinu
Megane R.S. Ultime posljednja je serija modela Megane R.S. te posljednji model s logotipom Renault Sport. Bogata povijest ove marke nastavit će se u nešto drugačijem obliku pod imenom Alpine, markom sportskih automobila Renault Grupe, a ovim modelom bit će zaključena duga priča njihove posebne sportske linije.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Atraktivan i prepoznatljiv izgled
Ekskluzivan dizajn modela Megane R.S. Ultime odlikuju prepoznatljiva obilježja marke Renault Sport, među kojima se izdvaja dvostruki dijamant, te posebna grafička obilježja nadahnuta novim Renaultovim logotipom. Na krovu i poklopcu motora, stražnjem odbojniku, vratima i blatobranima nalaze se ukrasne naljepnice mat crne boje, usklađene s četiri dostupne boje karoserije. Povrh toga, na naljepnice na desnoj strani vozila diskretno je dodana godina osnutka Renault Sporta – 1976.
Karoserija Meganea R.S. Ultime ima za 60 mm šire prednje blatobrane i za 45 mm šire stražnje blatobrane, bočne usisnike zraka, prednja svjetla R.S. Vision, središnju ispušnu cijev, shark antenu, spojler i stražnji difuzor. Dizajn ove serije karakteriziraju brojni crni detalji: logotipi, ručice vrata, okviri prozora, naplatci, pa čak i pokrovi matica kotača, ukrasni lukovi blatobrana, stražnji difuzor te aerodinamični prednji spojler po uzoru na Formulu 1.
Bogata ekskluzivna oprema
Serijska oprema unutrašnjosti uključuje školjkasta sjedala Recaro s presvlakama od Alcantare u crnoj boji titanija i izvezenim monogramom R.S. Pragovi vrata su ekskluzivni, a u podnožje upravljača svakog modela utisnuta je metalna pločica sa serijskim brojem primjerka i potpisom Laurenta Hurgona, testnog vozača i stručnjaka za razvoj.
Veliki dio serijske opreme Meganea R.S. Ultime preuzet je iz inačica Megane R.S. i Megane R.S. Trophy: 9,3-inčni navigacijski zaslon s audiosustavom Bose Hi-Fi, 10-inčni zaslon digitalne instrumentne ploče, ugrađeni telemetrijski sustav R.S. Monitor, prilagodljivi tempomat i sustav pomoći pri parkiranju s 360-stupanjskim prikazom.
300 “konja” pod haubom
Ova posebna serija opremljena je četverocilindarskim motorom s turbopunjačem koji razvija 300 KS i ima najveći okretni moment od 420 Nm. Motor je kombiniran s automatskim mjenjačem EDC i mehaničkim diferencijalom Torsen koji omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h u samo 5,7 sekundi. Njezine poluglatke gume Bridgestone Potenza S007, razvijene posebno za Megane R.S. Trophy R, postavljene su na 19-inčne naplatke Fuji Light pod kojima se naziru kočnice Brembo od lijevanog željeza i aluminija s crvenim kočnim kliještima. Tu su još i neovisna prednja osovina, snižena šasija Cup, hidraulični graničnici kompresije i sustav upravljanja četirima kotačima 4CONTROL koji pridonosi vrhunskom sportskom užitku u vožnji, kako na stazi tako i izvan nje.
Od ovog proljeća Megane R.S. Ultime moguće je naručiti i u Hrvatskoj. Početna cijena bit će 53.490 eura a, za Hrvatsku je navodno rezervirano desetak primjeraka.