McLaren predstavio svoj najudobniji i najprostraniji automobil – GT

McLaren predstavio svoj najudobniji i najprostraniji automobil – GT

Britanski proizvođač sportskih automobila je upravo predstavio svoj novi model pod oznakom GT. Službeno priopćenje tvrdi kako će GT sa svojom jedinstvenom kombinacijom lagane konstrukcije, snažnog bi-turbo V8 motora, zavidnim performansama, visokom razinom udobnosti i ponude prostora “napisati nova pravila kada je riječ o segmentu grand tourera.”

McLaren GT je četvrti novitet nastao kao dio poslovnog plana Track 2025 te se u osnovi temelji na modelu Speedtail. Namijenjen je kupcima koji do sada nisu razmatrali kupnju jednog McLarena jer uz vrhunske performanse nudi i visoku razinu komfora za najduža putovanja. Ukupne je dužine od skoro 4,7 m, a može se pohvaliti i činjenicom da je najelegantniji McLaren do sada.

Osnovu ovog automobila čini mclarenov MonoCell II-T monocoque visoke razine čvrstoće i krutosti, ali i relativno niske mase. Naime, ovaj automobil teži 1530 kg, a otraga se nalazi prtljažnik obujma 420 l sa staklenim poklopcem. Opcijski kupci će moći izabrati električno otvorivi poklopac prtljažnika. Sprijeda se nalazi dodatni prtljažni prostor obujma 150 l.

Najluksuzniji McLaren do sada će i unutrašnjosti putnike dočekati s električno pomičnim i grijanim udobnim sjedalima, kvalitetnim presvlakama i materijalima, kao i visokom razinom izrade. Tu su i napredni infotainment s 12,3-inčnom digitalnom instrumentnom pločom, ambijentalna rasvjeta, kvalitetna izolacija i sl, a udobnosti će pripomoći i novo razvijeni nosači motora. Kupci umjesto krova od ugljičnih vlakana mogu odabrati opcijski elektrokromatski stakleni krov te premium audio sustav Bowers & Wilkins sa 12 zvučnika.

McLaren GT će pokretati novi 4,0-litreni bi-turbo snage 462 kW, odnosno 628 KS te najvećeg okretnog momenta od 630 Nm između 5500 i 6500 o/min. U McLarenu napominju i da je 95% okretnog momenta dostupno između 3000 i 7250 o/min. Pogonski je stroj uparen sa 7-stupanjskim automatskim SSG mjenjačem s dvije spojke, a njihova kombinacija će osigurati ubrzanje do 100 km/h za 3,2 sekunde, do 200 km/h za 9 s. Najveća brzina mu iznosi 326 km/h.

Standardna odignutost podnice je 110 mm, a prilazni i odlazni kut iznose 10 stupnjeva. Uz automatski prilagodljivi ovjes (comfort, sport i track načini rada) podnica se može podići na “razinu mainstream limuzine”, a prilazni kut tada iznosi 13 stupnjeva. Recimo i da GT dolazi standardno opremljen 20-colnim kotačima sprijeda i 21-colnim kotačima otraga te pirellijevim P Zero gumama. Također, ovjes, kočnice i upravljač su posebno prilagođene za potrebe ovog automobila, odnosno performansama i udobnosti.

Ovaj je automobil već dostupan za narudžbe, a prve isporuke kreću krajem godine.

Podijeli:
1