Maserati pred velikim izazovom izlaska iz krize

Maserati pred velikim izazovom izlaska iz krize

Novi šef Grupe FCA Mike Manley je pred velikim izazovom pronalaska pravog puta izlaska iz krize u koju je upao Maserati. Naime, prodaja, ukupna zarada i profit ove marke su drastično pali u odnosu na prošlu godinu pa tako Maserati neće dosegnuti niti jedan od zadanih ciljeva. Primjerice isprva je u 2018. planirana prodaja od oko 70.000 vozila, kasnije je ta brojka smanjena na 50.000, a sada će biti sretni ako dosegnu 35.000 s obzirom da je u prvih devet mjeseci prodano 26.400 maseratijevih vozila.

Manley razlog ovako lošim rezultatima vidi dobrim dijelom i u činjenici da je Maserati stavljen pod istu kapu kao i Alfa Romeo. Manley kaže kako je s jedne strane time smanjena pozornost posvećena Maseratiju, a s druge strane time je Maserati jedno vrijeme gotovo smatram mass market markom što “on nije niti bi trebao biti tretiran kao takav.”

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Stoga je Manley odlučio za maseratijevog šefa postaviti Haralda Westera koji je vodio ovu marku u periodu između 2008 i 2016. Naime, Manley smatra kako Wester ima odlično razumijevanje luksuznog tržišta te same marke Maserati. Manley je optimističan te smatra kako će Wester i njegov novi tim pokazati prve rezultate oporavka u drugoj polovici sljedeće godine. Kako će to točno učuntii za sada nije poznato.

Analitičari tržišta smatraju kako je maseratijev glavni problem izostanak novih modela s kojima bi se suprotstavio konkurenciji te privukao kupce. Primjerice, SUV Levante je najnoviji maseratijev proizvod, a već je star dvije godine. Također, konkurencija u premium SUV segmentu je poprilično jaka i novija (primjerice Porsche Cayenne, BMW X5, Mercedes GLE i sl.) pa Levante već sada djeluje zastarjelo.

Podijeli:
1