Lamborghini sprema nasljednika modelu Espada?

Ova će godina prema svemu sudeći biti osma u nizu u kojoj Lamborghini ostvaruje rast prodaje u odnosu na proteklih 365 dana. Točnije, u ovoj bi godini proizvođač iz Sv Agate trebao prodati oko 5.500 vozila što je popriličan rast u odnosu na 2017. kada je prodao 3.815 automobila.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Dakako, ovaj je rast prije svega posljedica dolaska na tržište modela Urus i činjenice kako potražnja za njim već sada premašuje prvobitne proizvodne planove pa se razmatra i povećanje godišnje proizvodnje na oko 4 do 4,5 tisuća primjeraka.
S obzirom na to Lamborghiniju za sada nije prioritet dodatno širiti svoju ponudu, no to ne znači kako se o tome ipak intenzivno ne razmišlja. Do sada smo već u nekoliko navrata imali prilike čuti razne glasine o potencijalnom četvrtom modelu (uz Huracan, Aventador i Urus), a sada je lamborghinijev glavni izvršni direktor Stefano Domencali izjavio kako se razmatra mogućnost razvoja i proizvodnje 2+2 GT-a.
Točnije, Domenicali je rekao da u Lamborghiniju “naporno rade na osmišljavanju automobila koji ujedinjuje visoke performanse s većom ponudom prostora i uživanjem za upravljačem”, a sve to u “pakiranju koje će biti iznimno vizualno privlačno te visoko učinkovito kada je riječ o aerodinamičnosti.”
Domenicali je nadalje i sam potvrdio kako žurbe u realizaciji tog projekta nema, već da bi ovaj automobil na tržište mogao stići između 2025. o 2027. S obzirom na opis vozila ovaj budući novitet slobodno možemo nazvati tzv. duhovnim nasljednikom modela Espada, a za sada dakako nije poznato koji će naziv nositi.
Ono što je poznato je to da će ovaj model svakako morati imati neki oblik elektrificiranog pogonskog sklopa. Drugim riječima, gotovo je sigurno da će se raditi o plug-in hibridu, a Domenicali priznaje kako postoji i dobra mogućnost da uz PHEV ovaj 2+2 GT kupcima bude dostupan i u električno pokretanoj izvedbi. Sve će dakako ovisiti o potražnji s tržišta i propisima, a Lamborghini namjerava biti spreman za svaki scenarij.
Na kraju dodajmo kako je Domenicali izjavio da razvoj hibridnog Urusa još uvijek traje, no njegov dolazak ne treba očekivati u skoroj budućnosti s obzirom na kompleksnost njegove proizvodnje i na potrebu da se prvo ubrza proizvodnja standardne verzije. Također, priznao je kako se isprva testirao hibridni V6 pogon, no s obzirom da nisu pružene zadovoljavajuće performanse odlučeno je u korist hibridnog V8 pogonskog sklopa.
Prije hibridnog Urusa na tržište će tako do 2021. stići plug-in hibridni nasljednik Aventadora koji će zadržati V12 pogonski stroj potpomognut električnim motorom. Slično će biti i s nasljednikom Huracana kojeg će pokretati hibridni V10.