Lamborghini predstavio Huracán EVO

Lamborghini predstavio Huracán EVO

Nakon par teasera Lamborghini je službeno predstavio osvježenu izvedbu modela Huracán, odnosno Huracán Evo. Riječ je o tzv. mid-life faceliftu koji je lamborhinijevom ulaznom modelu donio nekoliko novosti vanjštine i interijera, a što je još važnije i doradu pogonskog sklopa.

Najvažnija novost je činjenica kako će njegov atmosferski 5,2-litreni V10 motor sada razvijati snagu od 640 KS pri 8000 o/min te najveći okretni moment od 600 Nm pri 6500 o/min. To je povećanje od 30 KS u odnosu na raniju izvedbu čime je standardni Huracán sada snagom izjednačen s izvedbom Performante.

Zahvaljujući masi od 1422 kg ovaj talijanska jurilica se može pohvaliti specifičnom težinom od 2,22 k/KS, a do 100 km/h će ubrzati za svega 2,9 sekundi (-0,3 s), dok će mu do 200 km/h trebati ravno 9 sekundi. Najveća će mu brzina iznositi 325 km/h, a dodajmo i da će zahvaljujući snažnim kočnicama zaustavni put pri brzini od 100 km/h iznositi 31,9 m.

Nadalje, Huracan EVO je opremljen sustavom Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI), a riječ je o središnjoj nadzornoj jedinici koja zaduženoj za kontrolu voznih karakteristika automobila. Tu je i sustav Lamborghini Piattaforma Inzerziale (LPI), odnosno set raznih senzora koji opskrbljuje LDVI informacijama.

Svakako vrijedi naglasiti i dodatak sustava upravljanja stražnjim kotačima te sustav raspodjele okretnog momenta na sva četiri kotača. Tu su i unaprijeđeni aktivni ovjes, novi sustav kontrole proklizavanja, dorađeni sustav pogona na sva četiri kotača, precizniji i komunikativniji upravljač i sl.

Od ostalih novosti ističu se manje dorade vanjštine koja sada djeluje još agresivnije, a posebno vrijedi istaknuti novi aero paket, završetak ispuha, novi set 20-colnih kotača, redizajnirane otvore za usis zraka i sl. Značajnije izmjene su one unutar kabine. Naime, na središnjem stupu se sada nalazi veliki 8,4-inčni zaslon osjetljiv na dodir putem kojeg se upravlja pojedinim on-board sustavima, što znači da je smanjen broj klasičnih prekidača.

Prodaja na pojedinim tržištima je već započela, a prve isporuke su zakazane za proljeće ove godine.

Podijeli:
1