Kia Sorento sada uz višestupanjski kočioni sustav

Novi Sorento opremljen je inovativnim višestupanjskim kočionim sustavom (MCB - Multi-Collision Brake system), koji pomaže kod sprječavanja povreda u sekundarnim sudarima nakon početnog sudara
Dobro znamo kako se korejska Kia već dugi niz godina kvalitetom, inovacijama i sve naprednijom tehnologijom uspinje na ljestvici najprodavanijih automobila. Tako su razvili i inovativni višestupanjski kočioni sustav (MCB – Multi-Collision Brake system), koji automatski koči nakon aktiviranja zračnih jastuka. Sustav je namijenjen sprječavanju ili smanjenju težine povreda kod sekundarnih sudara do kojih može doći kada se vozilo još zaustavlja, često izvan vozačeve kontrole. Sustav se aktivira nakon otvaranja zračnih jastuka, što je indikator rizika od ozljeda i zahtijeva posredovanje. Nakon aktiviranja, sustav mjeri brzinu vozila i promjene smjera, dok sustav kočenjem odgovarajućim intenzitetom kontrolirano zaustavlja vozilo.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Sustav prati položaj papučica kako bi provjerio pokušava li vozač ubrzati ili kočiti. Ako MCB sustav detektira premalenu ili nikakvu aktivnost vozača, onda posreduje elektronski sustav stabilnosti (ESC) koji za zaustavljanje vozila koristi odgovarajuću količinu kočione sile. Sustav djeluje do brzine od 180 km/h, jer kočenje kod još viših brzina može prouzrokovati druge teže posljedice.
Sorento četvrte generacije bit će prvi model Kije u Europi koji će imati ovu inovativnu sigurnosnu tehnologiju. Sorento će biti jedan od najsigurnijih automobila u svom razredu, jer je opremljen različitim tehnologijama za sprječavanje sudara, kao što su npr. Kijin najnoviji sustav za sprječavanje naleta (FCA) s prepoznavanjem pješaka, biciklista i vozila. MCB širi obujam Sorentovih sigurnosnih zadataka fokusiranjem na situacije odmah nakon nesreće čime unaprjeđuje ionako bogat sigurnosni paket.
Učinkovitost sustava MCB kod sprječavanja sekundarnih nesreća prepoznali su u organizaciji Euro NCAP. Vozila opremljena navedenim sustavom dobivaju dodatne bodove za zaštitu odraslih putnika. Empirični testovi sustava pokazali su kako su vozila s MCB-om prisutna u 8% manje smrtnih nesreća, a s njim u slučaju nesreće nastane i 4% manje težih povreda nego u vozilima bez MCB-a.
Sustav MCB bit će dio standardne opreme svih izvedbi Sorenta, uključujući i novi plug-in hibrid koji u Europi očekujemo početkom sljedeće godine. Kia će sustav MCB u ostale modele iz svoje ponude ugrađivati od sljedeće godine.